“Som tapas ska va 🇪🇸”

lör 19/6
20:00
Rankad som nr 111 av 351 Restauranger i Nerja
Kök: Spanskt
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar

Tapas sangria Bra stämning mitt i centrum med helt okej service och mat. Stökigt rörigt precis som det ska va i en tapas bar. Bra priser

Datum för besöket: april 2021
Tack perjohanj

Omdömet skrevs 24 november 2020 från mobil enhet

Vi tog tre Menu del Dia med olika huvudrätter.
Alla tre supernöjda.
God Pil- Pil till förrätt, gott färskt bröd och i mitt fall jättegod Secreto.
Allt inklusive öl och kaffe för 9,50 EUR

Datum för besöket: november 2020
Tack Ann-SofiL
Omdömet skrevs 26 juni 2019 från mobil enhet

Populär restaurang i absoluta centrum. Tyvärr var läget bättre än maten och vi hamnade precis vid en inbygd högtalare som skrålade på hög volym. Inte speciellt rofyllt.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Zorromannen
Omdömet skrevs 31 mars 2019 från mobil enhet

Vi har haft åtskilliga utmärkta restaurangbesök i Spanien men det här tillhörde bottennappen. Servitören började med att, av misstag förstås, råka sparka till vår nyligen inköpta flaska Pimms som vi ställt på golvet. Ok, olyckor kan ske men han (”Alex”) vägrade att bekänna att han haft något med saken att göra och visade sig enbart irriterad - han blev ju tvungen att svabba golvet, stackaren. Den självklara ursäkten uteblev och vi lämnade i vredesmod efter det fullkomligt oacceptabla bemötandet. Skulle inte gå hit igen om jag så ens fick betalt för det.

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack Hans E
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

Man kan alltid lita på Joaquin Sevillanos olika restauranger. Utsökt fest mat, tapas, vin och service. Du kan beställa en speciell afton, meny och de fixar det.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Angelica H

Resenärer som tittade på Rincón Sevillano tittade också på

Besökt Rincón Sevillano? Berätta vad du tyckte!