“Toppenboende på alla sätt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
38 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 38 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

Dream4393 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Toppenboende på alla sätt”
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 för en vistelse i juli 2021
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Detta är ett toppenboende för 4-5 personer. Trevlig markterass med både solsängar, loungegrupp och matplats. 10 meter till poolen som var väldigt välskött och lugn. Bra sovrum och sängar med extra plus för dubbla badrum med dusch. Det fina köket har allt som behövs och är väldigt fräscht.

Perfekt läge med endast 5 min promenad till Burriana beach och ca 15 min in till stans kärna med alla trevliga gränder och restauranger.

Kommunikationen med uthyraren Mikael har varit superbra och man kan få många bra tips från honom. Detta boende rekommenderar jag starkt!!

aug 3 2021
Tack Johnny för att ni tog er tid att ge oss ett omdöme och tankar kring vårt boende. Vi är jätteglada över att ni har trivts hos oss! Vi har precis som ni uppskattat vår goda kommunikation under resans gång. Ni är varmt välkomna tillbaka när ni besöker Nerja i framtiden.
Soliga hälsningar Micke och Sofie
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Två härliga veckor”
Omdömet skrevs 27 juli 2021 för en vistelse i juli 2021
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi (jag, vänner och 2 barn 7 år) spenderade två veckor i juli i lägenheten och trivdes fantastiskt bra och kände oss hemma. Mycket uppskattat med två badrum, tyst bra AC, sköna sängar samt den härliga terassen där vi åt frukost varje dag, samt intog cava på kvällen :)

Lägenheten har ett helt perfekt läge där man bor med en inte så lång backe till stranden så det känns som ett hinder "att gå flera gånger" (kan annars lätt hända i Nerja som är väldigt backigt vilket kan bli tufft i värme med packning), och även en fin promenad in till stan. Underbar pool och första veckan var vi helt ensamma vilket gjorde oss lite bortskämda så 2:a veckan upptäckte vi att det kunde vara ganska lyhört om man hade grannar ovanpå... :)

Bäst av allt har ändå varit alla tips, all hjälp och den fantastiska kommunikationen med Micke, det är en skakig tid att resa i men allt har känns tryggt hela vägen.

Din ålder 35-49
jul 28 2021
Tusen tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme för er vstelse hos oss. Vi är jätteglada över att ni hade en bra upplevelse av vårt boende, med standard, läge och vår kontakt. Det har varit en ömsesidig positiv kontakt med dig från första stund, vllket vi såklart uppskattar! Vi önskar er varmt välkomna tllbaka nästa gång ni vlll besöka den spanska pärlan Nerja. Take care and be safe! Soliga hälsningar Micke och Sofie
JennyLind ...
1 omdöme
“Fantastisk lägenhet med centralt läge”
Omdömet skrevs 11 juli 2021 för en vistelse i juli 2021

Vi hade tre underbara dagar i Burriana och lägenheten mötte alla våra förväntningar. Den var superfräsch, har all utrustning man behöver, härlig uteplats och det är bara att gå ut genom grinden för att komma till den fina poolen där vi var helt ensamma under de dagar vi var där. Vi kommer gärna tillbaka! Hälsningar familjen Lindbrandt

jul 14 2021
Hej familjen Lindbrandt. Tack för att ni tog er tid att ge oss ett omdöme och betyg. Vi är jätteglada att ni trivdes så bra hos oss och önskar er såklart varmt välkomna tillbaka!
Soliga hälsningar Sofie och Micke
Passenger ...
1 omdöme
“Familjeparadis med bra läge”
Omdömet skrevs 2 juli 2021 för en vistelse i juni 2021

Lägenheten Lucena 1 är ett fantastiskt fint boende. Perfekt för oss som barnfamilj med 3 små barn. Vi hyrde lägenheten under 2 veckor i juni 2021. I köket finns allt man behöver. AC och takfläktar i lägenheten fungerade bra. I vardagsrummet finns stor tv med brett kanalutbud och vi spelade musik via lägenhetens Sonoshögtalare. Efter frukost spenderade vi många av dagarna vid den härliga poolen. Ett av barnen lärde sig att simma här! På terassen finns allt man kan behöva för avkoppling och en del leksaker, bollar, strandtennis för barnen att leka med. Även en del andra spel finns, exempelvis yatzy. Parasoll och solstolar finns att låna ner till stranden som ligger 5 minuter ner för backen, Burriana beach. Där finns många bra restauranger. Även vid gamla delen av Nerja finns många bra restauranger. En stor välsorterad matbutik Mercadona finns 10 min upp för backen, vid Calle Sierramar.
Vi hyrde bil i den gamla delen av Nerja, dit går det bra att promenera till och det tar ca 10-15 min. Vi besökte bland annat bergsbyn Ronda som är väl värd att besöka. Långgrunda stränder finns i Pedregalejo som ligger 30 min bort med bil, i Malaga. Inhägnad parkering finns precis på området. Vi har haft jättebra kontakt med hyresvärden som har fungerat utmärkt.

Datum för vistelsen: juni 2021
jul 4 2021
Hej Maria och Sebastian, tack för att ni tog er tid att ge oss ett så omfångsrikt och positivt omdöme om Lucena 1! Vi är glada över att boendet mötte era förväntningar och att ni har trivts lika bra som både vi och tidigare gäster gjort. Kul att ett av barnen dessutom lärde sig att simma under semestern. Tack för tipset om Ronda, den byn får vi besöka vid nästa tillfälle. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka om ni vill komma tillbaka till Nerja vid ett senare tillfälle!
Soliga hälsningar,
Sofie och Micke
202sannak
Nivå 3 Skribent
11 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“En lägenhet man vill återkomma till”
Omdömet skrevs 5 juni 2021 för en vistelse i april 2021
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi spenderade 7 veckor i lägenheten med vår 10 månaders son under vår föräldraledighet i april-maj 2021 och hade nog inte kunnat hitta ett bättre boende i Nerja.

Lägenheten är jättefräsch! Allting vi har behövt för att ha en härlig semester, men även vardag, har funnits och det fungerade jättebra med vår lilla son. Lyxigt med TV-utbudet att slappa framför på kvällarna. Vi har kunnat laga massa bra mat i köket med utrustningen som finns. Vi hängde mycket på terassen och lekte eller vid poolområdet. Burriana-stranden ligger knappt fem minuter bort med massa trevliga strandrestauranger och platser att hyra solstolar på.

Pricken över i:et har varit servicen från Mikael och Sofie och den bra kommunikationen vi har haft med dem. De har hjälpt till med så mycket mer än vad vi tycker att man kan förvänta sig, så de är fantastiska hyresvärdar.

Kan tilläggas att vi kan vara ett ganska kräset par som gärna vill ha hög standard på vårt boende när vi reser, så det var därför vi föll för denna lägenhet och våra förväntningar möttes verkligen!

Vi kommer definitivt att försöka hyra lägenheten igen när vi får tillfälle

Datum för vistelsen: april 2021
jun 8 2021
Vårt varmaste tack för det fantastiska omdömet! Vi är glada över att Lucena 1 mötte era höga förväntningar och att även ni uppskattat vår kontakt både före och under er vistelse hos oss. Vi ser redan fram emot när våra vägar korsas igen. Soliga hälsningar Sofie och Mikael
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera