“En lägenhet man vill återkomma till”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
31 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
11 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“En lägenhet man vill återkomma till”
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i april 2021
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi spenderade 7 veckor i lägenheten med vår 10 månaders son under vår föräldraledighet i april-maj 2021 och hade nog inte kunnat hitta ett bättre boende i Nerja.

Lägenheten är jättefräsch! Allting vi har behövt för att ha en härlig semester, men även vardag, har funnits och det fungerade jättebra med vår lilla son. Lyxigt med TV-utbudet att slappa framför på kvällarna. Vi har kunnat laga massa bra mat i köket med utrustningen som finns. Vi hängde mycket på terassen och lekte eller vid poolområdet. Burriana-stranden ligger knappt fem minuter bort med massa trevliga strandrestauranger och platser att hyra solstolar på.

Pricken över i:et har varit servicen från Mikael och Sofie och den bra kommunikationen vi har haft med dem. De har hjälpt till med så mycket mer än vad vi tycker att man kan förvänta sig, så de är fantastiska hyresvärdar.

Kan tilläggas att vi kan vara ett ganska kräset par som gärna vill ha hög standard på vårt boende när vi reser, så det var därför vi föll för denna lägenhet och våra förväntningar möttes verkligen!

Vi kommer definitivt att försöka hyra lägenheten igen när vi får tillfälle

Datum för vistelsen: april 2021
jun 8 2021
Vårt varmaste tack för det fantastiska omdömet! Vi är glada över att Lucena 1 mötte era höga förväntningar och att även ni uppskattat vår kontakt både före och under er vistelse hos oss. Vi ser redan fram emot när våra vägar korsas igen. Soliga hälsningar Sofie och Mikael
Carinno
Göteborg, Sverige
Nivå 2 Skribent
7 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt boende i bra område”
Omdömet skrevs 10 januari 2021 för en vistelse i december 2020

En fin, välutrustad lägenhet med bra läge nära Burrianastranden. Lägenheten var välstädad och hade fungerande AC, vilket behövdes då det var kallt när vi var där.
Även terassen var fin och välutrustad.
Vi fick användbar information av ägaren i förväg och under tiden vi var där.
Extra plus för parkering på området då det ofta är svårt att bli av med bilen i Nerja.
Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: december 2020
jan 14 2021
Hej Carin, tack för ditt trevliga omdöme. Vi är jätteglada över att ni trivdes bra hos oss och med läget nära stranden. Ni är självklart varmt välkomna tillbaka!
Soliga hälsningar Sofie och Micke
463jonash
Zermatt, Schweiz
“Perfekt boende i Nerja”
Omdömet skrevs 1 november 2020 för en vistelse i oktober 2020

Vi hyrde Mickes lgh under oktober månad 2020 och är otroligt nöjda med både boendet och vår kontakt med Micke.
Vi var där med en bebis och en 6-åring och det passar perfekt (även) för en barnfamilj. Barnen älskade poolen och terassen :)

Lägenheten är precis som utlovats i texten och på bilderna och det är inte många minuter till en bra matbutik, stranden samt Nerja centrum.

Helt enkelt 5 av 5 stjärnor och en guldklimp i Nerja!

Kontakten med Micke har varit otroligt smidig och det har varit skönt att få proffsig service under resan.

Delen av Nerja är precis utanför centrum vilket är väldigt skönt då det blir lite lugnare, men finns även flera bra restauranger precis vid stranden nära boendet.

Datum för vistelsen: oktober 2020
nov 5 2020
Tack Jonas för att du tog dig tiden att ge oss ett så översvallande omdöme. Vi är såklart jätteglada över att ni har haft en bra månad hos oss och att ni är lika nöjda med boendet som vi själva är. Om ni vill komma tillbaka till Nerja någon gång är ni hjärtligt välkomna!
Soliga hälsningar Micke och Sofie Laupa
Nathalie ...
Stockholm, Sverige
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Superfin lägenhet, med superbra läge!”
Omdömet skrevs 24 februari 2020 för en vistelse i februari 2020
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fräsch och rymlig lägenhet med perfekt läge både till strand, mataffärer och lite mer liv och rörelse inne i Nerja. Lugnt område.
Trevligt välkomnande uppdukat i köket.
Snabb och tillgänglig kommunikation med ägaren.
Rekommenderas varmt på alla sätt och vis, dock får tonåringarna hushålla och dela med sig av varmvattnet ;-)).

Datum för vistelsen: februari 2020
feb 27 2020
Tack Nathalie för att du tog dig tiden att ge oss ett så positivt och trevligt omdöme! Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka till Nerja och Lucena 1.
Soliga hälsningar Sofie och Mikael
Adventure ...
Europa
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Utmärkt bostad”
Omdömet skrevs 3 februari 2020 för en vistelse i januari 2020
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi bodde här större delen av en tidvis kylslagen januarimånad och stortrivdes. Övriga recensenter har sagt det mesta; vi var lika positiva. Särskilt imponerade var vi av köket.

Datum för vistelsen: januari 2020
feb 5 2020
Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme på Lucena 1. Ni är de första som bor hos oss i nästan en månad i sträck och det är såklart jätteroligt att ni trivdes så bra. Glädjande att ni även bekräftar tidigare gästers positiva omdömen! Vi önskar er fortsatt trevlig vistelse i Nerja och hjärtligt välkomna tillbaka. Soliga hälsningar Sofie och Mikael
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera