“Paradiset”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
24 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen
“Paradiset”
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i november 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En fin lägenhet som har allt och lite till. Fräscht och fint med alla bekvämligheter. Fantastisk omgivning och bara några minuters promenad till Burrianastranden. Lugnt läge. Bra kontakt med värden som skickade värdefull information i förväg. Snabb återkoppling om man undrar något. Helt perfekt och hit kommer vi gärna igen!

Datum för vistelsen: november 2019
dec 6 2019
Tack Eva för att du tog dig tid att ge oss ett så trevligt omdöme på Lucena 1. Vi är glada över att ni trivdes hos oss och önskar er hjärtligt välkomna tillbaka! Soliga hälsningar Sofie och Mikael
312henrik ...
Kalmar, Sverige
“Perfekt boende!”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i november 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Precis hemkomna efter 5 dagar i Nerja och detta fantastiska resmål samt boende. Boendet hade allt.Nytt fräscht kök, två nya helkaklade badrum, två rejäla sovrum, fint allrum. Bra med stort kanalutbud ,stor fin tv, samt smidigt att kunna spela sin egna musik i sonosanläggningen!
Fantastiskt härlig stor uteplats med både sitt/solmöjlihheter och utsikt över poolen! Jättefin o välskött trädgård med apelsin o bananträd.
Bra säkerhet med grindar över hela området samt även vid dörrar/fönster!
Mikael har varit otroligt hjälpsam hela vägen. Har kunnat fråga honom om allt både rörande boende , taxi, restauranger mm och han har alltid svarat väldigt snabbt. Han har varit väldigt mån om
att vi ska trivas o ha det bra under hela vår vistelse!!
Boendet ligger väldigt nära Burriana stranden där det också ligger många restauranger.
Finns även en väldigt stor o fräsch mataffär Mercadona i närheten.
Det var smidigt o prisvärt o åka taxi , men nästa gång hyr vi nog en bil så vi kan vidga våra vyer än mer.
Vi återkommer väldigt gärna hit fler gånger!
Tack Mikael för allt!!!

Datum för vistelsen: november 2019
nov 18 2019
Tusen tack Henrik för ert översvallande omdöme! Vi är jätteglada över att också ni fick en bra känsla i Nerja som by och i vårt andra hem Lucena 1. Jag håller med dig, med hyrbil öppnar det upp nya möjligheter att uppleva smultronställen runt omkring Nerja, med fina prisbelönta stränder i Maro, vandring i bergen eller varför inte skidåkning i Sierra Nevada. Ni är hjärtligt välkomna att hälsa på i Nerja igen, nästa gång kanske det är läge att testa på sommarvärmen då poolen håller 25-30 grader och nattemperaturen aldrig sjunker under 20 grader.
Soliga hälsningar,
Micke och Sofie
Ann-Sofie ...
Göteborg, Sverige
Nivå 3 Skribent
10 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt läge nära Burriana stranden”
Omdömet skrevs för 5 veckor sedan för en vistelse i oktober 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi fick mycket bra information av Mikael hemskickat innan resan. Lägenheten låg jättebra i området, 10 steg till poolen. Massor av citron, apelsin och bananer träd i området. Luktade så gott på kväll från blommorna man satt ute. Härlig morgonpromenad till affären, som låg nära.
Vår dotter kom på besök, då fixade Mikael så vi fick extra handdukar. Lagom avstånd till gamla stan,
Mikael svarade snabbt på mail om man undrade något. Vi återkommer gärna, synd att det redan i bokat nästa år i oktober.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
nov 6 2019
Tusen tack Ann-Sofie för er positiva ton i omdömet, ert fina betyg på Lucena 1 och på oss som värdar! Det låter som att ni har haft en härlig semester och det är vi jätteglada för. Synd att era önskemål i oktober 2020 redan är bokade. Förhoppningsvis kan vi finna andra veckor som passar för er, det vore verkligen roligt att få ha er som gäster igen! Soliga hälsningar Sofie och Mikael
Ronndahl
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“En 10-poängare”
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Den här lägenheten är en riktig 10-poängare som vi varmt kan rekommendera. Välutrustad och trivsamt möblerad. Mycket nära till härlig pool i vacker omgivning och endast fem minuters promenad till Burrianastranden.

Datum för vistelsen: oktober 2019
okt 8 2019
Tack för ert synnerligen fina omdöme kring Lucena 1. Vi är glada över att ni har haft en lyckad semester i Nerja och hälsar er varmt välkomna tillbaka!
Soliga hälsningar Sofie och Micke
Sightseer ...
“Perfekt boende”
Omdömet skrevs 29 september 2019 för en vistelse i september 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Närhet till allt, strand, stad, pool etc. Perfekt boende för 2 vuxna par eller barnfamilj. bra värdfamilj, har gått att få tag på och fått svar fort. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: september 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
okt 3 2019
Tack för att ni tog er tid att ge oss ett så trevligt omdöme. Vi har precis som skrivs många barnfamiljer och 2 vuxna par som bor hos oss. Alla är precis lika nöjda som vi är. Jätteroligt! Varmt välkomna tillbaka när ni besöker Nerja nästa gång! Soliga hälsningar Sofie och Micke
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera