Tripadvisor
Publicera
Inkorg
“Utmärkt läge nära Burriana stranden”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
27 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
10 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt läge nära Burriana stranden”
Omdömet skrevs 3 november 2019 för en vistelse i oktober 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi fick mycket bra information av Mikael hemskickat innan resan. Lägenheten låg jättebra i området, 10 steg till poolen. Massor av citron, apelsin och bananer träd i området. Luktade så gott på kväll från blommorna man satt ute. Härlig morgonpromenad till affären, som låg nära.
Vår dotter kom på besök, då fixade Mikael så vi fick extra handdukar. Lagom avstånd till gamla stan,
Mikael svarade snabbt på mail om man undrade något. Vi återkommer gärna, synd att det redan i bokat nästa år i oktober.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
nov 6 2019
Tusen tack Ann-Sofie för er positiva ton i omdömet, ert fina betyg på Lucena 1 och på oss som värdar! Det låter som att ni har haft en härlig semester och det är vi jätteglada för. Synd att era önskemål i oktober 2020 redan är bokade. Förhoppningsvis kan vi finna andra veckor som passar för er, det vore verkligen roligt att få ha er som gäster igen! Soliga hälsningar Sofie och Mikael
Ronndahl
Helsingborg, Sverige
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“En 10-poängare”
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Den här lägenheten är en riktig 10-poängare som vi varmt kan rekommendera. Välutrustad och trivsamt möblerad. Mycket nära till härlig pool i vacker omgivning och endast fem minuters promenad till Burrianastranden.

Datum för vistelsen: oktober 2019
okt 8 2019
Tack för ert synnerligen fina omdöme kring Lucena 1. Vi är glada över att ni har haft en lyckad semester i Nerja och hälsar er varmt välkomna tillbaka!
Soliga hälsningar Sofie och Micke
Sightseer ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Perfekt boende”
Omdömet skrevs 29 september 2019 för en vistelse i september 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Närhet till allt, strand, stad, pool etc. Perfekt boende för 2 vuxna par eller barnfamilj. bra värdfamilj, har gått att få tag på och fått svar fort. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: september 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
okt 3 2019
Tack för att ni tog er tid att ge oss ett så trevligt omdöme. Vi har precis som skrivs många barnfamiljer och 2 vuxna par som bor hos oss. Alla är precis lika nöjda som vi är. Jätteroligt! Varmt välkomna tillbaka när ni besöker Nerja nästa gång! Soliga hälsningar Sofie och Micke
IsabelleD ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Perfekt boende”
Omdömet skrevs 15 september 2019 för en vistelse i september 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Super fin lägenhet! Nära till strand och nära till mysiga restauranger. Perfekt boende för även lite yngre tjejer som ville blanda avkoppling med lite festliv. Även stor eloge till ägarna som kommit med fina tips om restauranger och uteliv! Har alltid varit kontaktbara. Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: september 2019
sep 17 2019
Stort tack Isabelle för ditt positiva omdöme! Roligt att du och tjejkompisarna trivdes i lägenheten och med Nerjas nöjesliv. Det finns ju hur många tapasbarer och restauranger som helst i gamla stan. Ni är förstås hjärtligt välkomna tillbaka! Soliga hälsningar Sofie och Micke
lottak505
Malmö, Sverige
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Fam Kjellberg”
Omdömet skrevs 30 juni 2019 för en vistelse i juni 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Mycket bra boende. Nära till stranden ca 5 minuter. Lägenheten är bra utrustad och väl städad. Toppen med pool vid lgh.
Hyresvärden är toppen.

Datum för vistelsen: juni 2019
jul 1 2019
Tack så mycket för ditt inspirerande omdöme. Ni är såklart hjärtligt välkomna tillbaka om ni vill besöka härliga Nerja igen.
Soliga hälsningar Sofie och Micke
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera