“En 10-poängare”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
19 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ronndahl
“En 10-poängare”
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i oktober 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Den här lägenheten är en riktig 10-poängare som vi varmt kan rekommendera. Välutrustad och trivsamt möblerad. Mycket nära till härlig pool i vacker omgivning och endast fem minuters promenad till Burrianastranden.

Datum för vistelsen: oktober 2019
okt 8 2019
Tack för ert synnerligen fina omdöme kring Lucena 1. Vi är glada över att ni har haft en lyckad semester i Nerja och hälsar er varmt välkomna tillbaka!
Soliga hälsningar Sofie och Micke
Sightseer ...
“Perfekt boende”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i september 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Närhet till allt, strand, stad, pool etc. Perfekt boende för 2 vuxna par eller barnfamilj. bra värdfamilj, har gått att få tag på och fått svar fort. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: september 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
okt 3 2019
Tack för att ni tog er tid att ge oss ett så trevligt omdöme. Vi har precis som skrivs många barnfamiljer och 2 vuxna par som bor hos oss. Alla är precis lika nöjda som vi är. Jätteroligt! Varmt välkomna tillbaka när ni besöker Nerja nästa gång! Soliga hälsningar Sofie och Micke
IsabelleD ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Perfekt boende”
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan för en vistelse i september 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Super fin lägenhet! Nära till strand och nära till mysiga restauranger. Perfekt boende för även lite yngre tjejer som ville blanda avkoppling med lite festliv. Även stor eloge till ägarna som kommit med fina tips om restauranger och uteliv! Har alltid varit kontaktbara. Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: september 2019
sep 17 2019
Stort tack Isabelle för ditt positiva omdöme! Roligt att du och tjejkompisarna trivdes i lägenheten och med Nerjas nöjesliv. Det finns ju hur många tapasbarer och restauranger som helst i gamla stan. Ni är förstås hjärtligt välkomna tillbaka! Soliga hälsningar Sofie och Micke
lottak505
Malmö, Sverige
“Fam Kjellberg”
Omdömet skrevs 30 juni 2019 för en vistelse i juni 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Mycket bra boende. Nära till stranden ca 5 minuter. Lägenheten är bra utrustad och väl städad. Toppen med pool vid lgh.
Hyresvärden är toppen.

Datum för vistelsen: juni 2019
jul 1 2019
Tack så mycket för ditt inspirerande omdöme. Ni är såklart hjärtligt välkomna tillbaka om ni vill besöka härliga Nerja igen.
Soliga hälsningar Sofie och Micke
Lovetotra ...
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
“Perfekt boende i vackra Nerja”
Omdömet skrevs 13 juni 2019 för en vistelse i juni 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vårt andra besök i denna fina lägenhet, och inte det sista! Mycket fin och fräsch lägenhet med närhet till det man behöver för en härlig semester. Fint litet poolområde precis nedanför terrassen. Perfekt också med inhägnad egen parkering på gården. Väldigt hjälpsamma och trevliga värdar! Rekommenderar varmt detta boendemed

Datum för vistelsen: juni 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jun 19 2019
Tack för ert positiva omdöme. Vi är glada över att ha er som återkommande gäster. Ni är såklart varmt välkomna tillbaka när ni vill återuppleva härliga Nerja.
Soliga hälsningar,
Sofie och Mikael
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera