“Fam Kjellberg”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
15 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

lottak505
Malmö, Sverige
“Fam Kjellberg”
Omdömet skrevs 30 juni 2019 för en vistelse i juni 2019

Mycket bra boende. Nära till stranden ca 5 minuter. Lägenheten är bra utrustad och väl städad. Toppen med pool vid lgh.
Hyresvärden är toppen.

Datum för vistelsen: juni 2019
jul 1 2019
Tack så mycket för ditt inspirerande omdöme. Ni är såklart hjärtligt välkomna tillbaka om ni vill besöka härliga Nerja igen.
Soliga hälsningar Sofie och Micke
Lovetotra ...
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Perfekt boende i vackra Nerja”
Omdömet skrevs 13 juni 2019 för en vistelse i juni 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vårt andra besök i denna fina lägenhet, och inte det sista! Mycket fin och fräsch lägenhet med närhet till det man behöver för en härlig semester. Fint litet poolområde precis nedanför terrassen. Perfekt också med inhägnad egen parkering på gården. Väldigt hjälpsamma och trevliga värdar! Rekommenderar varmt detta boendemed

Datum för vistelsen: juni 2019
jun 19 2019
Tack för ert positiva omdöme. Vi är glada över att ha er som återkommande gäster. Ni är såklart varmt välkomna tillbaka när ni vill återuppleva härliga Nerja.
Soliga hälsningar,
Sofie och Mikael
Alma F
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Lucena”
Omdömet skrevs 3 juni 2019 för en vistelse i maj 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fantastiskt ställe, boendet är rent och välutrustat. Anpassat för barnfamilj och servicen är top. Nära till poolen, vi fick i princip egen pool. Några minuters promenad till strand, bra läge! Informationen inför resan var över förväntan, helt klart kommer vi tillbaka snart.

Datum för vistelsen: maj 2019
jun 6 2019
Tusen tack Alma för ditt fina omdöme. Visst är det härligt med känslan av att ha en egen pool och med några få minuters promenad till stranden! Roligt att höra att ni har trivts så bra i vårt ”andra hem”. Ni är självklart hjärtligt välkomna tillbaka till ljuvliga Nerja och Lucena 1 igen! Soliga hälsningar Sofie och Mikael
Kenneth o ...
Tibro Sweden
Nivå 3 Skribent
23 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt läge, nära till strand, restauranger och pool fem meter från uteplats!”
Omdömet skrevs 8 maj 2019 för en vistelse i april 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Nerja är fantastiskt med massor att göra varje dag om man inte bara vill lata sig på stranden. Stranden ligger ett stenkast bort, ja nästan vid strandlinjen 300 m. Där finns också en uppsjö med intressanta restauranger och små butiker.
Nära till Balcon de Europa (centrum)!
Mycket fina mataffärer i närheten, där vi valt MERCADONA till "vår" närbutik. Du får leta länge i Svedala för att få samma standard.
Huset är kanon, där allt finns! Anläggningen är inhägnad med carport och elmanövrerad grind för bilen .
Hyresvärdarna är mycket omtänksamma och finns alltid tillhands (tel/sms/mail) om man har frågor.
Vi kommer nog med stor säkerhet att resa hit igen!

Datum för vistelsen: april 2019
maj 14 2019
Vi håller med er, Nerja har många smultronställen och vi tackar för de restaurangtips ni gav oss. Jätteroligt att ta del av ert omdöme om Lucena 1. Ni är såklart hjärtligt välkomna tillbaka igen! Soliga hälsningar Sofie och Micke
LasseS191
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Toppenboende nära Burriana.”
Omdömet skrevs 27 mars 2019 för en vistelse i mars 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Jättefin och välutrustad lägenhet med två nyrustade badrum och ett utmärkt kök med all tänkbar utrustning. Rent och fint i hela lägenheten och fungerande AC i alla rum.
En härlig stor terass med solsängar och loungedel helt nära områdets pool, matbord och grill under tak
Radhuset ligger en kort promenad från stranden och cirka en kvarts promenad från Nerjas gamla stadsdel.
Vi har hyrt i Nerja ett par gånger tidigare, men det här boendet är absolut i särklass.

Datum för vistelsen: mars 2019
Din ålder 65+
apr 4 2019
Hej Lasse, underbart att höra hur nöjda ni är med semestern i vår markplanslägenhet! Ni är såklart hjärtligt välkomna att boka hos oss även nästa gång ni besöker ljuvliga Nerja.
Soliga hälsningar
Sofie och Micke
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera