“Lucena”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
15 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Lucena”
Omdömet skrevs 3 juni 2019 för en vistelse i maj 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fantastiskt ställe, boendet är rent och välutrustat. Anpassat för barnfamilj och servicen är top. Nära till poolen, vi fick i princip egen pool. Några minuters promenad till strand, bra läge! Informationen inför resan var över förväntan, helt klart kommer vi tillbaka snart.

Datum för vistelsen: maj 2019
jun 6 2019
Tusen tack Alma för ditt fina omdöme. Visst är det härligt med känslan av att ha en egen pool och med några få minuters promenad till stranden! Roligt att höra att ni har trivts så bra i vårt ”andra hem”. Ni är självklart hjärtligt välkomna tillbaka till ljuvliga Nerja och Lucena 1 igen! Soliga hälsningar Sofie och Mikael
Kenneth o ...
Tibro Sweden
Nivå 3 Skribent
23 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt läge, nära till strand, restauranger och pool fem meter från uteplats!”
Omdömet skrevs 8 maj 2019 för en vistelse i april 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Nerja är fantastiskt med massor att göra varje dag om man inte bara vill lata sig på stranden. Stranden ligger ett stenkast bort, ja nästan vid strandlinjen 300 m. Där finns också en uppsjö med intressanta restauranger och små butiker.
Nära till Balcon de Europa (centrum)!
Mycket fina mataffärer i närheten, där vi valt MERCADONA till "vår" närbutik. Du får leta länge i Svedala för att få samma standard.
Huset är kanon, där allt finns! Anläggningen är inhägnad med carport och elmanövrerad grind för bilen .
Hyresvärdarna är mycket omtänksamma och finns alltid tillhands (tel/sms/mail) om man har frågor.
Vi kommer nog med stor säkerhet att resa hit igen!

Datum för vistelsen: april 2019
maj 14 2019
Vi håller med er, Nerja har många smultronställen och vi tackar för de restaurangtips ni gav oss. Jätteroligt att ta del av ert omdöme om Lucena 1. Ni är såklart hjärtligt välkomna tillbaka igen! Soliga hälsningar Sofie och Micke
LasseS191
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Toppenboende nära Burriana.”
Omdömet skrevs 27 mars 2019 för en vistelse i mars 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Jättefin och välutrustad lägenhet med två nyrustade badrum och ett utmärkt kök med all tänkbar utrustning. Rent och fint i hela lägenheten och fungerande AC i alla rum.
En härlig stor terass med solsängar och loungedel helt nära områdets pool, matbord och grill under tak
Radhuset ligger en kort promenad från stranden och cirka en kvarts promenad från Nerjas gamla stadsdel.
Vi har hyrt i Nerja ett par gånger tidigare, men det här boendet är absolut i särklass.

Datum för vistelsen: mars 2019
Din ålder 65+
apr 4 2019
Hej Lasse, underbart att höra hur nöjda ni är med semestern i vår markplanslägenhet! Ni är såklart hjärtligt välkomna att boka hos oss även nästa gång ni besöker ljuvliga Nerja.
Soliga hälsningar
Sofie och Micke
Rolf R
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Underbart”
Omdömet skrevs 12 mars 2019 för en vistelse i februari 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

stor solig terrass,lugnt område,nära stranden,allt perfekt, omtänksamma ägare, inhägnad parkerings plats.stor fin trädgård med en härlig pool

Datum för vistelsen: februari 2019
mar 14 2019
Hej Rolf, tack för att du tog dig tid att beskriva er vistelse i vår lägenhet. Vi är glada över att ni trivts så bra och hälsar er hjärtligt välkomna åter! Soliga hälsningar Mikael och Sofie
Lovetotra ...
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Mycket fin lägenhet med perfekt läge i Nerja”
Omdömet skrevs 26 februari 2019 för en vistelse i februari 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lägenhet med hög standard och perfekt läge, bara 5 minuters promenad till Burriana Beach och 15 minuter till centrum. Härlig stor uteplats med matbord, solstolar, loungemöbel och grill, väldigt nära lilla poolområdet. Fräscht kök som är fullt utrustat med det man behöver, och perfekt med 2 badrum!
Även kontakten med uthyrarna var perfekt!
Vi hade några underbara dagar i denna fina lägenhet som vi varmt kan rekommendera och vi kommer väldigt gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2019
mar 10 2019
Hej, vad roligt att ni har trivts så bra i vår lägenhet! Det är också inspirerande att höra att ni är ni är nöjda med oss som hyresvärdar. Ni är såklart varmt välkomna att bo hos oss när ni nästa gång planerar en tripp till sköna Nerja :)
Soliga hälsningar, Sofie och Mikael
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera