“Toppenboende nära Burriana.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
15 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

LasseS191
“Toppenboende nära Burriana.”
Omdömet skrevs 27 mars 2019 för en vistelse i mars 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Jättefin och välutrustad lägenhet med två nyrustade badrum och ett utmärkt kök med all tänkbar utrustning. Rent och fint i hela lägenheten och fungerande AC i alla rum.
En härlig stor terass med solsängar och loungedel helt nära områdets pool, matbord och grill under tak
Radhuset ligger en kort promenad från stranden och cirka en kvarts promenad från Nerjas gamla stadsdel.
Vi har hyrt i Nerja ett par gånger tidigare, men det här boendet är absolut i särklass.

Datum för vistelsen: mars 2019
Din ålder 65+
apr 4 2019
Hej Lasse, underbart att höra hur nöjda ni är med semestern i vår markplanslägenhet! Ni är såklart hjärtligt välkomna att boka hos oss även nästa gång ni besöker ljuvliga Nerja.
Soliga hälsningar
Sofie och Micke
Rolf R
“Underbart”
Omdömet skrevs 12 mars 2019 för en vistelse i februari 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

stor solig terrass,lugnt område,nära stranden,allt perfekt, omtänksamma ägare, inhägnad parkerings plats.stor fin trädgård med en härlig pool

Datum för vistelsen: februari 2019
mar 14 2019
Hej Rolf, tack för att du tog dig tid att beskriva er vistelse i vår lägenhet. Vi är glada över att ni trivts så bra och hälsar er hjärtligt välkomna åter! Soliga hälsningar Mikael och Sofie
Lovetotra ...
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Mycket fin lägenhet med perfekt läge i Nerja”
Omdömet skrevs 26 februari 2019 för en vistelse i februari 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lägenhet med hög standard och perfekt läge, bara 5 minuters promenad till Burriana Beach och 15 minuter till centrum. Härlig stor uteplats med matbord, solstolar, loungemöbel och grill, väldigt nära lilla poolområdet. Fräscht kök som är fullt utrustat med det man behöver, och perfekt med 2 badrum!
Även kontakten med uthyrarna var perfekt!
Vi hade några underbara dagar i denna fina lägenhet som vi varmt kan rekommendera och vi kommer väldigt gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2019
mar 10 2019
Hej, vad roligt att ni har trivts så bra i vår lägenhet! Det är också inspirerande att höra att ni är ni är nöjda med oss som hyresvärdar. Ni är såklart varmt välkomna att bo hos oss när ni nästa gång planerar en tripp till sköna Nerja :)
Soliga hälsningar, Sofie och Mikael
Travel671 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt standard, bra läge och exceptionellt hjälpsamma uthyrare”
Omdömet skrevs 2 januari 2019 för en vistelse i december 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lägenheten ligger endast ett stenkast från härliga Burriana Beach, där det finns gott om barer och restauranger. Att promenera till den äldre, mysiga stadskärnan tar 10-15 minuter. Här finns en rikt utbud av barer och restauranger, affärer och sevärdheter. 10 minuters promenad uppför backen ligger en välsorterad mataffär, Mercadona, med generösa öppettider. Lägenheten är fräsch, modern och har allt man kan önska. Köket var välutrustat och allt fungerade superbra, stort plus för disk- och tvättmaskin. Underbar, stor terass med sittgrupp, solstolar och möjlighet att sitta ute och äta. Områdets trädgård sköts dagligen minutiöst. Möjlighet fanns att parkera bilen på inhängnad parkering i området. Hela upplevelsen och boendetiden var enastående bra.

Datum för vistelsen: december 2018
feb 28 2019
Tack för det översvallande omdömet. Det glädjer oss att ni har haft en härlig semester i Nerja. Vi har skaffat en gasolgrill till terassen om ni vill återvända en annan gång :) Med vänlig hälsning, Sofie och Mikael
Escape372 ...
“Utmärkt”
Omdömet skrevs 9 december 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En utmärkt fullt utrustat lägenhet, som passade oss 2 par som i handsken. Icke minst en förträfflig uteplats med gott om plats. 5 minuters promenad till havet och
15 minuter in till centrum.
Många sevärda platser i Nerjas närhet
Rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2018
feb 28 2019
Tack för era synpunkter och omdöme. Välkomna att höra av er om ni vill åka till härliga Nerja igen! Med vänlig hälsning, Micke och Sofie
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera