“Underbart”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
15 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Rolf R
“Underbart”
Omdömet skrevs 12 mars 2019 för en vistelse i februari 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

stor solig terrass,lugnt område,nära stranden,allt perfekt, omtänksamma ägare, inhägnad parkerings plats.stor fin trädgård med en härlig pool

Datum för vistelsen: februari 2019
mar 14 2019
Hej Rolf, tack för att du tog dig tid att beskriva er vistelse i vår lägenhet. Vi är glada över att ni trivts så bra och hälsar er hjärtligt välkomna åter! Soliga hälsningar Mikael och Sofie
Lovetotra ...
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Mycket fin lägenhet med perfekt läge i Nerja”
Omdömet skrevs 26 februari 2019 för en vistelse i februari 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lägenhet med hög standard och perfekt läge, bara 5 minuters promenad till Burriana Beach och 15 minuter till centrum. Härlig stor uteplats med matbord, solstolar, loungemöbel och grill, väldigt nära lilla poolområdet. Fräscht kök som är fullt utrustat med det man behöver, och perfekt med 2 badrum!
Även kontakten med uthyrarna var perfekt!
Vi hade några underbara dagar i denna fina lägenhet som vi varmt kan rekommendera och vi kommer väldigt gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2019
mar 10 2019
Hej, vad roligt att ni har trivts så bra i vår lägenhet! Det är också inspirerande att höra att ni är ni är nöjda med oss som hyresvärdar. Ni är såklart varmt välkomna att bo hos oss när ni nästa gång planerar en tripp till sköna Nerja :)
Soliga hälsningar, Sofie och Mikael
Travel671 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt standard, bra läge och exceptionellt hjälpsamma uthyrare”
Omdömet skrevs 2 januari 2019 för en vistelse i december 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lägenheten ligger endast ett stenkast från härliga Burriana Beach, där det finns gott om barer och restauranger. Att promenera till den äldre, mysiga stadskärnan tar 10-15 minuter. Här finns en rikt utbud av barer och restauranger, affärer och sevärdheter. 10 minuters promenad uppför backen ligger en välsorterad mataffär, Mercadona, med generösa öppettider. Lägenheten är fräsch, modern och har allt man kan önska. Köket var välutrustat och allt fungerade superbra, stort plus för disk- och tvättmaskin. Underbar, stor terass med sittgrupp, solstolar och möjlighet att sitta ute och äta. Områdets trädgård sköts dagligen minutiöst. Möjlighet fanns att parkera bilen på inhängnad parkering i området. Hela upplevelsen och boendetiden var enastående bra.

Datum för vistelsen: december 2018
feb 28 2019
Tack för det översvallande omdömet. Det glädjer oss att ni har haft en härlig semester i Nerja. Vi har skaffat en gasolgrill till terassen om ni vill återvända en annan gång :) Med vänlig hälsning, Sofie och Mikael
Escape372 ...
“Utmärkt”
Omdömet skrevs 9 december 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En utmärkt fullt utrustat lägenhet, som passade oss 2 par som i handsken. Icke minst en förträfflig uteplats med gott om plats. 5 minuters promenad till havet och
15 minuter in till centrum.
Många sevärda platser i Nerjas närhet
Rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2018
feb 28 2019
Tack för era synpunkter och omdöme. Välkomna att höra av er om ni vill åka till härliga Nerja igen! Med vänlig hälsning, Micke och Sofie
gambrinus
Alingsås
Nivå 3 Skribent
19 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Lugn omgivning med spatiösa utrymmen och en härlig altan i rätt väderstreck.”
Omdömet skrevs 25 november 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lucena 1 ligger bara 5 min, från Burriana Beach som kantas av ett flertal restauranger. Lika långt till närmaste Supermercado. En annan livsmedelsaffär med större utbud ligger 10 min. uppför gatan Calle Vélez Malaga. Gemensam pool nedanför altanen som är skyddad för insyn. En fläkt över dörren i varje rum. Lätt att på TV:n se svenska program. Köket är fullt utrustat för den som vill laga sin egen lunch eller middag. Två toa- och duschrum underlättar.

Datum för vistelsen: november 2018
feb 28 2019
Tack för att ni tog er tid att skriva om vår lägenhet. Det verkar som att ni också trivs hos oss. Välkomna att hyra igen om ni vill. Med vänlig hälsning Micke och Sofie
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera