“Utmärkt standard, bra läge och exceptionellt ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
46 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 46 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

Travel671 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt standard, bra läge och exceptionellt hjälpsamma uthyrare”
Omdömet skrevs 2 januari 2019 för en vistelse i december 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lägenheten ligger endast ett stenkast från härliga Burriana Beach, där det finns gott om barer och restauranger. Att promenera till den äldre, mysiga stadskärnan tar 10-15 minuter. Här finns en rikt utbud av barer och restauranger, affärer och sevärdheter. 10 minuters promenad uppför backen ligger en välsorterad mataffär, Mercadona, med generösa öppettider. Lägenheten är fräsch, modern och har allt man kan önska. Köket var välutrustat och allt fungerade superbra, stort plus för disk- och tvättmaskin. Underbar, stor terass med sittgrupp, solstolar och möjlighet att sitta ute och äta. Områdets trädgård sköts dagligen minutiöst. Möjlighet fanns att parkera bilen på inhängnad parkering i området. Hela upplevelsen och boendetiden var enastående bra.

Datum för vistelsen: december 2018
feb 28 2019
Tack för det översvallande omdömet. Det glädjer oss att ni har haft en härlig semester i Nerja. Vi har skaffat en gasolgrill till terassen om ni vill återvända en annan gång :) Med vänlig hälsning, Sofie och Mikael
Escape372 ...
“Utmärkt”
Omdömet skrevs 9 december 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En utmärkt fullt utrustat lägenhet, som passade oss 2 par som i handsken. Icke minst en förträfflig uteplats med gott om plats. 5 minuters promenad till havet och
15 minuter in till centrum.
Många sevärda platser i Nerjas närhet
Rekommenderas.

feb 28 2019
Tack för era synpunkter och omdöme. Välkomna att höra av er om ni vill åka till härliga Nerja igen! Med vänlig hälsning, Micke och Sofie
gambrinus
Alingsås, Sverige
Nivå 3 Skribent
19 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Lugn omgivning med spatiösa utrymmen och en härlig altan i rätt väderstreck.”
Omdömet skrevs 25 november 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lucena 1 ligger bara 5 min, från Burriana Beach som kantas av ett flertal restauranger. Lika långt till närmaste Supermercado. En annan livsmedelsaffär med större utbud ligger 10 min. uppför gatan Calle Vélez Malaga. Gemensam pool nedanför altanen som är skyddad för insyn. En fläkt över dörren i varje rum. Lätt att på TV:n se svenska program. Köket är fullt utrustat för den som vill laga sin egen lunch eller middag. Två toa- och duschrum underlättar.

feb 28 2019
Tack för att ni tog er tid att skriva om vår lägenhet. Det verkar som att ni också trivs hos oss. Välkomna att hyra igen om ni vill. Med vänlig hälsning Micke och Sofie
LoveTrave ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“En perfekt liten semester”
Omdömet skrevs 16 november 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Ett trevligt besök i Nerja vi har bott i en mysig lgh med ett perfekt läge nära stranden och gångavstånd till gamla stan. En perfekt liten semester

nov 25 2018
Tack Karin, roligt att höra att ni trivdes i Nerja och vår lägenhet. Varmt välkomna nästa år! Med vänlig hälsning, Sofie och Micke
LisaRobJ
Upminster, Storbritannien
Nivå 3 Skribent
11 omdömen
10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 26 oktober 2021 för en vistelse i oktober 2021
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: oktober 2021
Din ålder 50-64
nov 7 2021
"Hi Lisa and Rob, thanks for your overwhelming positive review about Lucena 1. We agree with you, Nerja is one of our favourite places on earth. We can´t wait for inviting you back to our second home. Take care and be safe. Once again, thank you very much for your comprehensive review!
Sunny regards, Sofie and Mikael."
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera