“Utmärkt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
30 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Escape372 ...
“Utmärkt”
Omdömet skrevs 9 december 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En utmärkt fullt utrustat lägenhet, som passade oss 2 par som i handsken. Icke minst en förträfflig uteplats med gott om plats. 5 minuters promenad till havet och
15 minuter in till centrum.
Många sevärda platser i Nerjas närhet
Rekommenderas.

feb 28 2019
Tack för era synpunkter och omdöme. Välkomna att höra av er om ni vill åka till härliga Nerja igen! Med vänlig hälsning, Micke och Sofie
gambrinus
Alingsås, Sverige
Nivå 3 Skribent
19 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Lugn omgivning med spatiösa utrymmen och en härlig altan i rätt väderstreck.”
Omdömet skrevs 25 november 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lucena 1 ligger bara 5 min, från Burriana Beach som kantas av ett flertal restauranger. Lika långt till närmaste Supermercado. En annan livsmedelsaffär med större utbud ligger 10 min. uppför gatan Calle Vélez Malaga. Gemensam pool nedanför altanen som är skyddad för insyn. En fläkt över dörren i varje rum. Lätt att på TV:n se svenska program. Köket är fullt utrustat för den som vill laga sin egen lunch eller middag. Två toa- och duschrum underlättar.

feb 28 2019
Tack för att ni tog er tid att skriva om vår lägenhet. Det verkar som att ni också trivs hos oss. Välkomna att hyra igen om ni vill. Med vänlig hälsning Micke och Sofie
LoveTrave ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“En perfekt liten semester”
Omdömet skrevs 16 november 2018 för en vistelse i november 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Ett trevligt besök i Nerja vi har bott i en mysig lgh med ett perfekt läge nära stranden och gångavstånd till gamla stan. En perfekt liten semester

nov 25 2018
Tack Karin, roligt att höra att ni trivdes i Nerja och vår lägenhet. Varmt välkomna nästa år! Med vänlig hälsning, Sofie och Micke
Jenny W
Leamington Spa, Storbritannien
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 för en vistelse i juli 2020

Datum för vistelsen: juli 2020
aug 20 2020
Hi Jenny, thank you very much for taking your time to share your opinion about Lucena 1. We are happy to hear that you are satisfied with the property, pool and the communication with us as landlords. Sorry to hear that the air condition did not worked as expected during the nights. Every room has its own temperature control and the system shuts down if the door to the room is opened. Maybe that´s why the cooling has not worked perfect. Thanks for your information, we will inform next guest about it. We would love to invite you and your family to Lucena 1 again. Take care. Sunny regards, Sofie and Mikael Laupa
linkeeley
Guildford, Storbritannien
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
Omdömet skrevs 10 december 2019 för en vistelse i december 2019

Datum för vistelsen: december 2019
dec 15 2019
Hi Lin, thank you for taking the time to write about your experienses about Lucena 1. We are very grateful and happy to share your fantastic review. We would love to invite you to Nerja again and stay with us. We will buy a better baby cot until next time. We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year. Sunny greetings from Sofie and Mikael
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera