“God mat och fantastisk service”
Omdöme om Brasería Ibérica

Brasería Ibérica
Rankad som nr 93 av 356 Restauranger i Nerja
Omdömet skrevs 14 oktober 2022

En restaurang att återkomma till. Vi åt suveränt god mat, det enda som sänker betyget är pizzorna som de inte gör själva. Räkorna och den fyllda paprikan var magiskt goda. Servicen är i toppklass.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Linda W

Omdömet skrevs 3 juli 2022 från mobil enhet

Otroligt god mat. Smakade som på vilken lyxresturang som helst. Bra priser dessutom. Trevlig atmosfär och härlig personal.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Nerjanettan
Omdömet skrevs 4 juli 2021 från mobil enhet

Varit här några gånger och tyvärr blir det sämre och sämre. Första gången vi var här för några år sedan var det fantastiskt men nu känns det tyvärr inte ens värt att gå hit. Tråkig mat, tråkigt upplägg och allt är dränkt i balsamvinäger.
Känns väldigt ledsamt så gå någon annanstans.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Alexa_Friberg_1980
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med mycket god service och framförallt god mat. Ligger vid Hotel Los Arcos, en bit från centrala Nerja.
Kan verkligen rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Ann C
Omdömet skrevs 18 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var här hela familjen 9 personer och det lilla barnbarnet. Maten vart helt OK. Vi tog allihopa special menyn. 1 förrätt plus 1 huvudrätt och en efterrätt. Till det fick man 1 glas vin och ett glas Cava. Prisvärt 21.95€ men inget jättebra, dock helt OK för det priset. Kan trots allt tänka mig det igen.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Christer_1958
Antonio C, Responsable de Marketing Online på Brasería Ibérica, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2018

Vi är glada att veta att du gillade upplevelsen och vårt kök! :)

Resenärer som tittade på Brasería Ibérica tittade också på

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

Besökt Brasería Ibérica? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.