“Nerja one bedroom apartment”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
ernhyxhox ...
Málaga, Spanien
2 omdömen
“Lite ofräsch och något sliten lägenhet mitt i stan”
Omdömet skrevs 17 april 2019 för en vistelse i april 2019

Vi var besvikna på själva lägenhetens standard och möblerna/ standarden i kök, bad och sovrum ver ganska bedagade. Stora rummet, det enda med fönster ut var dock bättre med IKEA möbler. Fönstret ut var till affärs- och restauranggatan så läget var perfekt om man vill bo centralt. Vi fick en dusch-handduk och en mindre handduk var, vilka vi inte fick nya under de 5 dagar vi bodde där. Betyget vill vi lägga på 2 till 2,5 och är under medel.

Datum för vistelsen: april 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 för en vistelse i oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera