“Fantastisk utsikt, perfekt lägenhet, lugnt ...”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Eddie T
Nivå 3 Skribent
15 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 hjälpsamhetsröster
“Fantastisk utsikt, perfekt lägenhet, lugnt område, barnvänligt och nära till allt”
Omdömet skrevs 26 juli 2017 för en vistelse i juli 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En perfekt lägenhet för vem som helst egentligen, även och kanske framförallt familjer med barn. Det finns gott om utrymmen och sängarna är utmärkta. A/C i alla rum. Terrassen är underbar med utsikt både mot havet, bergen och Nerja. Poolen (finns både stor/djup och en barnpool) är nära och poolområdet är bra för både stora som små. Badvakt finns där nästan hela tiden. Restaurangen ligger dessutom intill poolen så där kan man få sig en glass eller ett glas av något. Det tar bara 5-6 minuter att gå till stranden och där finns även en Heladeria väldigt lägligt. Nerja är några kilometer bort. Gick dit några gånger. Det går även att ta bussen (som förvisso inte verkar gå särskilt ofta). Rekommenderas varmt. Kommer definitivt att komma tillbaka hit igen.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera