“Levererar alltid😎”

Copa Vino Restaurante
Rankad som nr 28 av 458 Restauranger i Nerja
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi har besökt denna mycket trevliga restaurang ett 10-tal ggr. Och det som slår mig nu är att Copa Vino levererar varje gång!!!! Mycket härlig stämning, god mat och fantastiska viner! Och man blir inte besviken när man får ” la cuenta”
Vi kommer tillbaka!

Tack Skallenskallen

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Liten intim restuarang - med härliga viner och fantastiskt gott kött. Personalen uppmärksam och trevlig. Rekommenderas på det varmaste.

Tack ulvenstam
Omdömet skrevs 15 mars 2018

Fantastisk vinlista - välj vin efter tycke och smak i olika prisnivåer. Trevlig personal som gärna ger tips. Rätterna på menyn är ganska enkla och små portioner. Vi åt sallad med getost och rödbetor samt ravioli med sallad - vällagat och gott. Hit går vi gärna igen!

Tack HeSe69
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt ställe! Trevlig svensk ägare som utan problem fixade ”family table” åt oss 6 pers. Supergod mat, bra vinlista i olika prisklasser, snygg inredning med läckra tavlor, coola lampor och vin längs väggarna. Mitt absoluta favoritställe i Nerja! Längtar redan till nästa besök !

Tack Liselotteede
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi har besökt detta ställe nu 3 gånger och jag blir aldrig besviken. Det är så otroligt bra så jag måste revidera min topplista i Nerja. Copa Vino har blivit vår nya favorit.
Maten, vinet, personalen, kunskapen om råvarorna, jag är imponerad.

Tack 305j_rgen_

Resenärer som tittade på Copa Vino Restaurante tittade också på

Nerja, Costa del Sol

Besökt Copa Vino Restaurante? Berätta vad du tyckte!