“Utmärkt”

Rankad som nr 15 av 457 Restauranger i Nerja
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ett härligt bemötande med mkt god mat, trevlig miljö och utmärkta vinförslag från ägaren som oxå charmade barnbarnet snart 6 år som ville gå dit ”alltid”

Tack 957ir_nem

Omdömet skrevs 22 januari 2018

God mat och trevligt bemötande fick vi på detta ställe, servitören var en tysk gentleman som även kunde en del svenska och den rekommenderade maten var alldeles utmärkt.
Kommer säkert att besökas igen.

Tack brewmasterpelle
Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Det var nästan fullt i restaurangen och de är bara två som serverar.
Ändå har den trevlige ägaren ( tysk) tid att samtala med alla gäster.
Salladen på buffén var fräsch och lammfileerna var supergoda.
Här har vi aldrig varit förr, så det blev en positiv överraskning

Tack Ann-SofiL
Omdömet skrevs 22 november 2017 från mobil enhet

Bra och enkel mat för pengar. Trevlig värd, som tog hand om oss. Vi åt anka som kan rekommenderas. Restaurangen var fullsatt, därför tog det lite väl tid för betalningen.

Tack 564clausm
Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Ingen restaurang jag vill rekomendera .Inget fel på maten men inget särskilt heller .tråkig meny och väldigt konstiga tapas .Själv åt jag kyckling helt ok , en av oss skickade ut maten , det finns betydligt bättre restauranger i Nerja

Tack 219karind

Resenärer som tittade på El Refugio tittade också på

Nerja, Costa del Sol

Besökt El Refugio? Berätta vad du tyckte!