“Middag”
Omdöme om The Beefeater

The Beefeater
Rankad som nr 118 av 1 168 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt bra kött, åt här 2 gånger på min vistelse.
Pommes kan man dock vara utan.
Vill ni ha bra kött så skall ni gå hit.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Stefan D
TheBeefeater_Grill, Propietario på The Beefeater, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2018

Tack! Vi hoppas att vi ses snart igen.

Hälsningar.

Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Väldigt bra service och mycket god mat. Mycket mat för pengarna. Fräsch toa (till skillnad från de flesta restaurangerna i Fuengirola)

Datum för besöket: maj 2017
Tack Jonas O
TheBeefeater_Grill, Propietario på The Beefeater, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Thanks a lot!

Tack så mycket !!

The Beefeater

Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Åt en god grillad entrecote där och ett mycket bra vin. Trevlig personal som var mån om sina kunder.

Datum för besöket: september 2016
Tack Eva R
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Lite dyrare men ack så gott. Varje gång vi är i Fuengirola blir det minst ett besök på beefeater. Mycket kött för pengarna, trevlig och serviceminded personal. Vill ni äta mycket och prova lite olika rätter är "mixed grill for two" något att prova.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Tomas P
Omdömet skrevs 7 juli 2016

Besöker ni Fuengirola gör då ett besök hos Beefeater. Vilket kött, helt underbart. vi fick även en försmak på en liten burgare. Så nästa gång jag besöker Beefeater blir det absolut en burgare. Revbensspjällen kan jag också rekommendera. Mums
Genomtrevlig personal och till 100% serviceminded

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack Carina K

Resenärer som tittade på The Beefeater tittade också på

Mijas Pueblo, Mijas

Mijas Pueblo, Mijas

Mijas, Costa del Sol
Fuengirola, Costa del Sol

Besökt The Beefeater? Berätta vad du tyckte!