“Vacker restaurang med fantastisk service!”
Omdöme om La Langosta

La Langosta
Rankad som nr 39 av 1 076 Restauranger i Fuengirola
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Jag och min man åt 4-rätters på alla hjärtans dag på denna mysiga restaurang.Så fint dukat och maten var jätte god.Sen har denna restaurang världens trevligaste personal,vilken service ❤️

Datum för besöket: februari 2020
Tack Sweden1966

Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Jag åt trerätters med släkten och alla var nöjda med sin mat. Trevlig personal och mysig inredning. Pappa har aldrig druckit så god Irish coffee tidigare :)

Datum för besöket: november 2019
Tack erikabT7414KB
Omdömet skrevs 7 februari 2019

En ganska liten men trevlig och varm inredd restaurang. Åt en trerätters meny som var mycket välsmakande och trevligt serverad. Maten serverades på undertallrikar av silver och varmrätten kom samtidigt till mig och mitt sällskap under clocher. Mycket trevliga och välkomnande kypare.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Gunilla H
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åt den rekommenderande 5 rätters menyn, med tillhörande vin rekommendation. Allt var helt fantastiskt! Trevlig service! Mysigt ställe. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 15Pelotta
Omdömet skrevs 20 juni 2018 från mobil enhet

Mysigt och lite romantiskt med virkade underlägg.
Vi tog deras meny på 5 rätter med vin till. Förrätt anklever 5:a sedan musslor 5:a Hummern 5:a köttet 5:a. Alla viner passade bra till förutom det röda till köttet, en 3:a på det vinet
Men kära resturang, efterrätten, hallon med pistageglass, byt ut den. Den får 3:a
Slutbetyg 4,5

Datum för besöket: juni 2018
Tack macdonald_swe

Resenärer som tittade på La Langosta tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt La Langosta? Berätta vad du tyckte!