“Över förväntan i både mat & service”

Casa Mavi italian restaurant and pizzeria
Rankad som nr 13 av 1 139 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Skenet bedrar litegrann, litet ställe och man förväntar sig inte så mycket. Min sambo & jag avnjöt en väldigt god lasagne & bolognese ravioli. Väldigt trevlig personal & kändes väldigt charmigt med både mat presentation och bemötandet av personalen.
Rekommenderas starkt när man vill äta en billigare & avslappnad middag :)

1  Tack stephanieorning

Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Supertrevligt - bra ställe där allt smakar smaskens. Verkligen gulliga och genuina servitörer! Tack.

1  Tack Charlotte L
giovanni s, Propietario på Casa Mavi italian restaurant and pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2018

Muchísimas Gracias... Tack så mycket för din recension. Vi hoppas att vi ses snart igen!!!

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Helt okej. Trevlig personal och prisvärt. Däremot var maten inget speciellt. Skulle inte gå tillbaka.

Tack Samantha S
giovanni s, Propietario på Casa Mavi italian restaurant and pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Gentile cliente, la ringrazio comunque per il commento, ma avremmo gradito sapere di più su quello che ha mangiato. La cucina che proponiamo è semplice, fresca e prodotta quotidianamente.esattamente come in Italia. E di questo siamo certi e orgogliosi. Peccato non abbia incontrato il suo gusto nord europeo. A presto rivederla, sperando di poterle far cambiare opinione!! Saluti

Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Godt og trevligt. Enkelt och god service... Rekommenderas när man vill ha en enkel miljö... Klem och puss

Tack Espen R
giovanni s, Propietario på Casa Mavi italian restaurant and pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2018

tack

Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Bra mat, trevligt bemötande. Både pastan och pizzan höll hög klass. Men bäst var tiramisun. Väl värt ett besök.

Tack Robert W
giovanni s, Propietario på Casa Mavi italian restaurant and pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2017

Thanks!!!!

Resenärer som tittade på Casa Mavi italian restaurant and pizzeria tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Casa Mavi italian restaurant and pizzeria? Berätta vad du tyckte!