“Jätte god pizza”

Pizzeria Ciao Italia
Rankad som nr 33 av 1 146 Restauranger i Fuengirola
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Äkta supertrevlig italiensk familj som serverar en fantastisk pizza ciao especiale som vi åt och som vi rekommenderar.

Tack Dimitris B

Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt och goda pizzor. Rekommenderas verkligen alla dagar i veckan. Det italienska paret skapar en hemtrevlig miljö att trivas i.

Tack Lars T
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Vår familj hittade denna lilla restaurang
Pärla under vår golf semester.
Vi åt en utsökt familje pizza delad på 3 personer. Totalt 30 euro för 2 glas vin och
2 stora öl samt vatten.
Vi var väldigt nöjda med servicen .
Rekommenderar den här restaurangen
Med glädje.
Mats
Egen Krögare

Tack Mats B
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Goda pizzor, lagom även i storlek. Trevligt bemötande med Italiensk gästfrihet. Hit kommer vi flera gånger.

Tack Globetrotter-KrisseK
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Flera i gänget tyckte att pizzorna var goda, men jag tyckte att degen var fet och pålägget oljigt. Mycket trevligt bemötande. Vi hade ett lite barn med oss som blev uppmärksammat. Läget är dödstrist med utsikt över båtskrov på land och bilar. Trist eftersom det ligger så nära vattnet. Men det var billigt som attan! Går ändå knappast dit igen.

Tack marizingo

Resenärer som tittade på Pizzeria Ciao Italia tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Pizzeria Ciao Italia? Berätta vad du tyckte!