“Asiatisk mix”
Omdöme om Bing Asian Fusion

Bing Asian Fusion
Rankad som nr 47 av 1 128 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Menyn erbjöd olika asiatiska länders mat. Vi valde Thairätter som grön curry med räkor, vegetariska vårrullar o grönsaker. Allt var utmärkt även om det var väldigt lite ris per portion.

Tack Anita H

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Besökte restaurangen vid ett tillfälle och blev verkligen överaskad av den goda maten och den vänliga servicen. Menyn är svärläst men den gick att beställa till sist.

Tack Hbgare
Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Har ätit här ett par gånger nu o maten är jättegod men personalen är sååååå himla sura. Inte speciellt trevligt. Man känner sig besvärad av att be om ngt. Tveksamt om vi vill gå hit igen..

Tack sf-73
Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

God mat. Dock med en lite krånglig meny innan man förstår hur den är uppbyggd.
Otroligt trevlig och serviceminded personal.
Lokalen är öppen men ljudnivån är inte störande trots det.

Tack Peter L
Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Efter alla fina betyg tog vi en tur ner och beställde mat, nudlar med räkor, soppa och dimples, en högst medioker restaurang och deras höga betyg förvånar mig verkligen, precis samma asian mat som alla andra, stack inte ut på nått sätt alls, på med soya och lite Chilli för att det skulle smaka nått alls, gillar man den sortens mat så finns det billigare alternativ som smakar likadant, sämre finns säkert också men det verkar vara en viss standard på dessa restauranger här nere precis som i övriga världen

Tack Peter F

Resenärer som tittade på Bing Asian Fusion tittade också på

Benalmadena, Costa del Sol
Benalmadena, Costa del Sol

Besökt Bing Asian Fusion? Berätta vad du tyckte!