Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Vi är en familj om 4 som hyrde ett familjerum med havsutsikt. Rummet var relativt litet men mycket fräscht och funktionellt, stort och helkaklat badrum och en fantastisk balkong på 10:e våningen.

Frukosten var lite högljudd och med viss kö kring 10 men bra. Omelettkock och stort utbud.

Vi hyrde öven garage för bil i källaren.

Hotellet i sig är snyggt och har ett mycket bra läge precis intill stranden och byns små gränder.

Rekommenderas!

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack jarlholt
Ilunion H, Gerente på Hotel Ilunion Fuengirola, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2018

Kära kund,
vi vill tacka för dina kommentarer. Det är alltid ett nöje för oss att veta att våra kunder har kunnat fullt ut njuta av sin semester i våra hotell.
Tack för att du delar med andra kunder informationen om platser i närheten.
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka inom en mycket nära framtid.
Vänliga Hälsningar,
Mónica G. Manager ILUNION Fuengirola

Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Receptionen och lobby såg hyfsad ut.
Rummen lite tristare. Badrummet var ok med badkar och dusch. Lite hård säng.
Pool i skugga eftermiddag. Stranden ligger framför och är bra.
Testade aldrig frukosten.

Inget att klaga på men inget stack ut heller.
Bra medelklasshotell.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack starvivan
Ilunion H, Gerente på Hotel Ilunion Fuengirola, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2017

Dear guest, Thank you so much for taking the time and trouble to share your feedback following your experience at ILUNION Fuengirola. We do look forward to welccoming you back in the very near future. Kind regards, Mónica G. Manager ILUNION

Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Trevlig personal , men tråkigt då de ej hade eget solstol område på stranden.Blev så tvungen att gå ca. en kilometer på stranden före man hittade sol stolar att hyra . Alstans stod det Reserverat.Hotel hade reserverat områden åt sina gäster , men Illunion hade inget område.Bara ett område vid poolen som hela tiden var fullsatt vid solstolarna dag tid.

Rumstips: Pool utsikt!
Datum för vistelsen: augusti 2017
3  Tack J3038KIkiml
Ilunion H, Adjunta Direccion på Hotel Ilunion Fuengirola, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2017

Dear Customer

Thank you very much for your opinion, it is certainly important to improve day by day.
Sincerely

Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Tillmötesgående och trevlig reception och mycket bra frukost, dock inga grönsaker.
Trevlig omgivning och nära till allt. Jätte nära stranden. Bra rum men dålig städning .
Muy bien, me gustó mucho
Saludos

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Gomcar01
Ilunion H, Adjunta Direccion på Hotel Ilunion Fuengirola, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2017

Dear Customer
Thank you very much for your kind opinion.
We hope to see you again in Ilunion Fuengirola.
Kind Regards

Omdömet skrevs 28 juni 2017

Bra läge, rent och prydligt. Poolen bra på förmiddagen i skuggan på eftermiddagen. Frukost slamrig, men ok. Middagsbuffén billig, men inte speciellt bra. Rummen bra och rena. Läget perfekt för bad, tåg till och från flygplats och restauranger.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack 995soren
Ilunion H, Adjunta Direccion på Hotel Ilunion Fuengirola, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2017

Dear Customer,

Thanks for giving us your opinion, we hope to see you again in Ilunion Fuengirola
Kind Regards