“Tummen upp!”
Omdöme om El Rancho de Salva

El Rancho de Salva
Boka med
El Rancho de Salva har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 36 av 1 150 Restauranger i Fuengirola
Kök: Grill, Från Medelhavet, Grill
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och underbar miljö och personal! Vi gick därifrån glada och nöjda rekommenderas varmt!

Tack Viktoria W

Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Åt en underbar entrecote som var perfekt grillad. Mycket trevlig personal och miljö. Rekommenderas starkt!

Tack NikeBurger
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Supergott grillspett, trevligt inrett, jättestora personal.Lite "finare".
Lite dyrare..................... men värt det.

Tack Madde D
Omdömet skrevs 20 september 2017

Åt husets pate till förrätt och oxfile till varmrätt. Patén var mycket god och fint kryddad och serverades med en sås liknande cumberland men lösare ikonsistensen och saltgurka. Mycket god förrätt. Oxfilén serverades med klyftpotatis och varma grönsaker samt bea-sås som man fick köpa till. Köttet var perfekt tillagad och även grönsakerna och potatisen smakade bra utan att sticka ut. Bea-såsen alldeles för lös och inte lika bra som det övriga. De rekommenderade Bilbao reserva 2011 till maten och det passade bra till patén men var alldeles för lamt till oxfilén men det borde jag så klart ha tänkt på själv. beträffande servicen så får du fylla på vin själv annars ok. Ingen uteservering Får en svag "mycket bra" av mig.

Tack cobsson
Salvador L, Propietario på El Rancho de Salva, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Tack så jättemycket "cobsson", det glädjer oss att du var nöjd med din måltid.
Mvh, Salva & Sandra

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Miljön är underbar och personalen fantastisk!
Ägaren/kocken kom ut och underhöll oss medan han presenterade menyn. Vi tog in råbiff och trodde att det var middagens höjdpunkt tills vi fick in Secreto Iberico som var himmelsk god.
Vi var 2 familjer och alla inkl barnen var helnöjda.

Tack Johnny P

Resenärer som tittade på El Rancho de Salva tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt El Rancho de Salva? Berätta vad du tyckte!