“Trevlig restaurang!”

Masala Korma
Rankad som nr 40 av 1 154 Restauranger i Fuengirola
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 6 februari 2017 från mobil enhet

Mycket god mat o trevlig personal! Kan varmt rekommenderas. Blir besök där igen inom en snar framtid

Tack Berit L

Omdömet skrevs 12 december 2016

trevlig personal som serverar helt ok mat. Men varför har dom missat kryddorna. Brödet var som en pizza. Skärpning !!

Tack Karlrum611
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Vi serveras alltid god o vällagad indisk mat vilket gör att vi gör minst ett besök på denna restaurang vid våra vistelser här.

Tack Annbi52
Omdömet skrevs 10 februari 2016

Servitören kom med förslag att ta in tre rätter som han rekommenderade när vi velade. Supergott naanbröd med smör varmt. Rätterna var fantastiska och mycket. Vi brukar äta upp men kunde inte. Både före och efter maten bjudmat och drink. Mysigt och trevligt. Alla diskret jättetrevliga.

Tack Maria H
Omdömet skrevs 9 december 2015

Bara slank in för att ta en öl och lite typ tapas. Uppmärksam personal god mat chicken masala och ljuvligt naanbröd. Fick en mangodrink efteråt. Mycket trevligt

Tack Maria H

Resenärer som tittade på Masala Korma tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Masala Korma? Berätta vad du tyckte!