Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Bra utrymme i rum och bra städning. Väldigt störande ifrån boende bredvid och ovanpå. Hörs lätt genom väggarna. Gott om mygg på balkongen, där skurspannen mm. förvarades. Bodde på baksidan tyvärrr. Receptionen klart godkänd.
Restaurangen har ingen service att tala om. Man kan sitta och vänta utan någon bryr sig. Pizzan som serveras är som man köper djupfryst. Musikunderhållningen trevlig.

Datum för vistelsen: januari 2017
  • Restyp: Reste ensam
2  Tack Hbgare
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Ett strandnära lägenhetshotell mitt i Fuengirola med bra standard och pris.Lägenheterna fina bra städning och personal.Bra restaurang med underhållning varje kväll bra mat till ok priser.Läget är jättebra nära till allt stranden 50m!Letar ni att hyra i Fuengirola så kolla detta!

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack 528g_ranr
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

La Jabega är ett bra lägenhetshotell nära strand och restauranger.Hotellet har även en bra resturang .Rummen bra med litet kök och fina balkonger sängar bra städning bra!hamna mot bakgården men det var helt ok skugga o skönt!All personal bra bemötande o hjälpsam med allt! Men läget läget är det bästa!

Datum för vistelsen: juli 2017
3  Tack Göran R
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Bästa läget i Los Boliches. Bra sängar och köksutrustning något bättre än tidigare. En stor balkong som förutom bord och stolar är utrustad med en torkställning. Ett hotell som man gärna rekommenderar

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack Destination430471
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Allt var bra förutom att frukosten började kl 09.00 och man fick välja meny från matlistan Lägenheten och balkongen var stor. Städningen jättebra. Nära till strand.och sköna sängar. Det är synd att de inte har någon pool. Då skulle det varit femstjärnit.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Maria H