Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Ett strandnära lägenhetshotell mitt i Fuengirola med bra standard och pris.Lägenheterna fina bra städning och personal.Bra restaurang med underhållning varje kväll bra mat till ok priser.Läget är jättebra nära till allt stranden 50m!Letar ni att hyra i Fuengirola så kolla detta!

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack 528g_ranr
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

La Jabega är ett bra lägenhetshotell nära strand och restauranger.Hotellet har även en bra resturang .Rummen bra med litet kök och fina balkonger sängar bra städning bra!hamna mot bakgården men det var helt ok skugga o skönt!All personal bra bemötande o hjälpsam med allt! Men läget läget är det bästa!

Datum för vistelsen: juli 2017
3  Tack Göran R
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Bästa läget i Los Boliches. Bra sängar och köksutrustning något bättre än tidigare. En stor balkong som förutom bord och stolar är utrustad med en torkställning. Ett hotell som man gärna rekommenderar

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack Destination430471
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Allt var bra förutom att frukosten började kl 09.00 och man fick välja meny från matlistan Lägenheten och balkongen var stor. Städningen jättebra. Nära till strand.och sköna sängar. Det är synd att de inte har någon pool. Då skulle det varit femstjärnit.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Maria H
Omdömet skrevs 18 mars 2017

Ett lägenhetshotell som har allt vi önskar oss vad beträffar läge, utrustning och riktigt sköna sängar. Nära till stranden, centrum och hamnen. Vi hade fantastisk utsikt över havet. Det som drar ner intrycket är en person i receptionen som var riktigt arrogant och dryg.

Rumstips: Kvällsunderhållningen hörs till rummen på de lägre våningarna så om ni vill ha tyst boka rum högre upp.
Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack Jan S
Natividad G, Director Comercial på Apartamentos La Jabega, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2017

Thank you very much for your comments. We hope to see you again very soon.
Best Regards.