“Bra thai”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Väldigt bra restaurang med prisvärd mat. Personalen är otroligt varm och serviceminded, men även något virriga, inte för att det gör något. Maten är bra, men inte fantastisk, och missar därför sista stjärnan.

Tack Samantha S

Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Jag och min flickvän var här och åt i veckan. Båda åt en Phad Thai och vi tog en flaska av husets vin till. Servicen var bra. Maten var helt ok men sämre än förra året. Vinet smakade också bra. Läget vid stranden är enkelt och bra.

Tack Robem8
Omdömet skrevs 31 maj 2017

Utmärkt Thai-mat. Föredömlig begränsning av antal rätter. Trevlig servitris som tog hand om oss på ett omtänksamt sätt. Symbolerna för "hetta" (1-3 chilifrukter) refererar till europeisk Thaimat. 3 chilifrukter motsvarar kanske en i Thailand

Tack Greger O
Omdömet skrevs 12 augusti 2016 från mobil enhet

Trevlig personal och bra meny. Maten är god och trevligt upplagd. Läget precis vid stranden är bra plus att man även kan beställa från den indiska restaurangen Balti som ligger vägg i vägg ifall någon i sällskapet känner för det

Tack Global626604
Omdömet skrevs 14 april 2016

Jättebra thaimat, och tidigare har den bara funnits i Los Boliches men nu kan vi stanna i Benalmadena. Finns nere på Calle Las Palmeras mitt emot Marcedona.

Tack Gen L

Resenärer som tittade på Sawasdee Thai Restaurant tittade också på

Benalmadena, Costa del Sol

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Sawasdee Thai Restaurant? Berätta vad du tyckte!