Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Jättebra rum och trevlig frukostrestaurang, etralt vid havet.
Frukosten mycket bra med allt jag, kunde önska mig. Pooln jättefin, och dessutom trevligt att besök poolbaren på kvällanrna. Fin miljö och trevliga uppträdanden, när vi var där.
Det som var mindre bra, var att det inte finns kylskåp på rummen. Visserligen går det att hyra ett kylskåp, men kostnaden ca 700 kr/vecka känns som mindre bra.
Kommer trots, kylskåpet gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack jate500
Omdömet skrevs 13 september 2019

Perfekt läge intill strandpromenaden och närheten till stadens stora restaurangutbud. Fräscha rum med god service. Pricken över i:et är hotellets skybar/pool med en fantastisk utsikt, bra service och humana priser. Dessutom valde vi även att inkludera den stora frukostbuffén som bestod av alla möjliga typer av alternativ. Kommer definitivt återvända hit nästa gång jag besöker Fuengirola

Datum för vistelsen: september 2019
Tack mktahl
JoseLuisS1754, General Manager på Hotel El Puerto by Pierre & Vacances, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2019

Dear Guest,

Thank you so much for sharing with us your experience at our hotel. We are happy that you loved our well-communicated and close to the beach location. We take into account your review on noise in order to improve our facilities. We are looking forward to seeing you.

Best Regards.
Jose Luis Saiz General Manager at Hotel El Puerto by Pierre et Vacances.

Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Vi åkte upp till Sky baren på detta Hotel. Vilken fantastisk utsikt vi fick över Fuengirolas strandpromenad och strand. Denna söndag firade man starten på sommaren så det var fullt med folk nere på stranden som grillade och hade roligt. Vi lyxade till det med att dricka Champagne.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Livsnjutare65
Omdömet skrevs 10 juni 2019

Bokade ett superior rum med balkong och havsutsikt, mycket fint & fräscht. Frukosten var även väldigt bra samt takterrassen helt underbar. Tågstation till centrala malaga ligger 5 min bort. Prisvärt!!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Agneeesss
JoseLuisS1754, General Manager på Hotel El Puerto by Pierre & Vacances, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2019

Dear Guest,

Thank you so much for your time and comment. We are glad that you enjoyed our the rooftop terrace and view. We take note of the positive and negative aspects to improve our services and facilities. We are looking forward to seeing you.

Best Regars.

Jose Luis Saiz.

General Manager at hotel EL Puerto by Pierre et Vacances.

Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Hotellet har ett perfekt läge, men en trafikerad gata mellan sig och stranden. Små rum, rent och snyggt.
Prisvärd frukost. Safetybox, kylskåp och kaffekanna på rummet kostar extra.
På taket finns skybar, solsängar och hyfsat stor pool. Och Marco - tidernas trevligaste poolvärd och bartender. Bara att få träffa Marco är värt ett besök.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack andersh42