“Hemmakänsla”

Kök: Italienskt
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bra italiensk krog med ”lagad-av-mamma”-känsla. Duktig personal och kocken(mamman) kom själv ut för att kolla så allt var ok. Rekommenderas

Tack Ola E

Omdömet skrevs 15 december 2017

Italiensk restaurang med mycket god pasta. Vi var ett sällskap av flera personer och alla var nöjda utom någon som hade valt en pastarätt utan sås och upplevde att den var lite torr. Jag valde ricottafylld pasta som hade en mycket god sås! Trevligt bemötande av personalen. Hit går vi fler gånger!

Tack Globetrotter-KrisseK
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

En av den bästa Italienska restauranger jag någonsin besökt. Personal är väldigt engagerad och mån att man som gäst är belåten. Här kommer vi att äta igen.

Tack AxelLaage
Omdömet skrevs 31 maj 2017

Inte bokat bord utan gick dit på vinst och förlust. Bord ordnades prompto trots att allt var reserverat. Omtänksam och snabb beställning och dryck på bordet utan dröjsmål. Fläskfilén i balsamicosås var utmärkt. Trevlig stämning och atmosfär och ett familjärt bemötande

Tack Greger O
Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

Den här familjekrigen hade den godaste maten jag ätit i Spanien, mamman lagade maten o maken serverade. De var så trevliga. Blir nog vårt favoritställe.

Tack Karin G

Resenärer som tittade på Trifula Ristorante Pizzeria tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Trifula Ristorante Pizzeria? Berätta vad du tyckte!