“Fisken får tala för sig själv ”

Restaurante Los Marinos Jose
Rankad som nr 51 av 1 160 Restauranger i Fuengirola
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Restaurangen lever inte riktigt upp till förväntningarna som kommer med de fina priser den dragit in. Fisken levereras ensam och står ensam i fokus. God kvalitet och fin smak, men något smakupplevelse är det inte.

Tack Samantha S

Omdömet skrevs 22 november 2017

En mycket bra fiskrestaurang, där menyn kan variera utifrån dagens färska fisk. Vi har ätit där två gånger, den första gången var utmärkt, allt vi åt var mycket gott. Den andra gången, då vi valde andra rätter, var bra men inte lika utmärkt som vid första besöket.

Tack Tomas P
Omdömet skrevs 16 november 2017

En trevlig restaurang där vi åt en underbar middag, från att vi kom dit till vi lämnade fick vi uppleva en serviceanda som jag aldrig varit med om tidigare. Mysigt och samtidigt stiligt i lokalen. Underbara musslor till förrätt, grillad fisk med en god potatis till huvudrätt. Ett bra vin serverades till detta.

Tack robertov871
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Jag hade hittat tipset via TripAdvisor, och vi var på middag. Fin miljö med vita dukar, tygservetter och fina glas.
Åt bästa ostronen hittills!!
Saltbakad fisk och färska jordgubbar med grädde.
Allt var till full belåtenhet.
Stället rekommenderas verkligen.
Vi kommer igen!

Tack B3276YCcarolinel
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt ostron till förrätt och dom var de bästa vi ätit. Sedan tog vi tonfisken, gambas och scorpionfisk. Till alla rätterna fick vi potatis. Alla rätterna var vällagad och smakrika. Till efterrätt tog barnen chokladmousse och rispudding, båda goda. Restaurangen upplevs generellt som en nivå högre än vad man annars hittar i Fuengirola. Personalen var mycket proffsiga och trevliga och servicen mycket hög.

1  Tack vesa76

Resenärer som tittade på Restaurante Los Marinos Jose tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Restaurante Los Marinos Jose? Berätta vad du tyckte!