“Mycket gemytligt ställe, där man enkelt känner sig hemma.”
Omdöme om Moochers Jazz Cafe

Moochers Jazz Cafe
Rankad som nr 30 av 1 137 Restauranger i Fuengirola
Kök: Irländskt
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Vill man ha musik från 60-70 tal är detta ett ställe att gilla. Bra underhållning till endast en drink om man så önskar, eller en mycket bra middag, men stor variation. Något som passar alla. Vi har nu vart där 4 ggr. Boka bord om ni vill sitta så ni ser underhållarna. Christer Ekström från Nyköping

Tack Christer E
andymoochers, Owner på Moochers Jazz Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Thank You for a lovely review.
To come in 4 times we see as a great compliment.
We look forward to seeing you again in the future.

Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig stämning. God mat . Musik varje kväll. Personalen verkar trivas och ger gott bemötande. En måste i Fuengirola.

Tack Ingela U
andymoochers, Owner på Moochers Jazz Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2017

Thank You.
really pleased you enjoyed.

Omdömet skrevs 4 juni 2017

Fantastisk sång av vackra ägarinna, god mat, supertrevlig personal
Hade en fantastisk födelsedagsfirande där
Fick sång, ballonger, tårta med sång, en fantastisk kväll

Tack kiaenglunds
andymoochers, Owner på Moochers Jazz Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2017

Brilliant.
Delighted you all enjoyed so much.
See you all again soon I hope.

Omdömet skrevs 11 mars 2017 från mobil enhet

Vi har ätit där ett par gånger och det har varit både dåligt och bra, bäst är det under lågsäsong då de verkar ha tid att laga maten ordentligt, högsesång är det enligt mig katastrof, men klart är man från Tranås kanske det duger.

Tack Peter F
andymoochers, Owner på Moochers Jazz Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2017

Just tell us when you're happy.
And tell us when you're not.
See you again soon I hope.

Omdömet skrevs 5 december 2016

Missar aldrig en tur till Moochers när vi är i Fuengirola.
God mat, mysig miljö, fantastisk trevlig personal och live musik gör att vi ständigt återkommer. Rekommenderas varmt!

Tack madelmor
andymoochers, Owner på Moochers Jazz Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2016

So pleased you enjoy your visits to us here at MOOCHERS.
We look forward to the next time.

Resenärer som tittade på Moochers Jazz Cafe tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Moochers Jazz Cafe? Berätta vad du tyckte!