Omdömet skrevs 18 december 2018 från mobil enhet

Detta fina hotell som ligger mitt i fuengirola med närhet till allt.
Hotellet har fina rum som har en bra storlek. Toaletten är inte för liten utan lagom.
Extra plus är att dom har gratis parkering under hotellet.
Ger detta hotell topp betyg och rekommenderar till alla som ska stanna i fuengirola området

Datum för vistelsen: december 2018
Tack JohannC210
Hotel R, Director de Recepción på Hotel Reyesol, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2019

Muchas gracias por sus comentarios, son muy importantes para nosotros, nos ayudan a mejorar y evolucionar.
Saludos cordiales.
José Antonio Santana.

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell, med ett bra läge. Det är verkligen mycket prisvärt! Rummet är välstädat, fint badrum och parkeringsplats i garaget under hotellet ingår. Bra frukost, jag rekommenderar varmt det här hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack KikiRn2015
Omdömet skrevs 31 mars 2017

Ett perfekt boende nästan mitt i stan och 5 min promenad till stranden fritt wifi och frukost ingår men den kunde ju va lite mer omfattande men man kan äta sej mätt. När till restauranggatan "Fish Alley". Missa inte Restaurante Casa Castellana den bästa köttrestaurangen i hela området.

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack ChristerG44
Omdömet skrevs 3 februari 2017 från mobil enhet

Okej för pengarna. Små rum och mycket liten dusch. Bra läge nära restauranger och hyfsat nära stranden.
Sängarna hårda så om man har ryggproblem är det inte att föredra. Man får vad man betalar för. Enkel frukost.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack L474GEcharlottel
Omdömet skrevs 30 november 2016 från mobil enhet

Har bott här tidigare. Samma personal, samma rum och samma skola i närheten med glada småungar som slutar sin skoldag tidigt. Nära till massor av restauranger o shopping. Tyvärr är frukosten "fattig". Hotellet ligger gångavstånd från tåget och stranden. Lugnt och stilla område.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste ensam