“Fint och fräscht!”
Omdöme om Merryland

Merryland
Rankad som nr 250 av 1 129 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Den här restaurangen har fått ett rejält uppryck sen senast jag var här. Nyrenoverat och uppdaterad meny. Riktigt bra, lagom prisvärt.

Tack Ola E

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Snyggt inredd restaurang med fantastisk personal. Varmt bemötande! Åt en Ceasarsallad. Trevligt upplägg och fin presentation i en glasskål. Prisvärt! Vi kommer definitivt komma tillbaka på ytterligare besök!

Tack Robert B

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Merryland tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Merryland? Berätta vad du tyckte!