“Bra och prisvärt”

Arte y Cocina Restaurant
Rankad som nr 5 av 1 131 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bra, enkla rätter, hemgjord pasta. Väldigt gott! Trevlig och hjälpsam personal. Fräscha lokaler! Kommer gärna tillbaka!

Tack Ola E
Guzyal N, Администратор på Arte y Cocina Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2018

Dear Guest,

Thank You very much for the comment and looking forward to seeing You again

Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Andra gången vi besökte denna mycket prisvärda restaurang.Denna gång bjudna av våra vänner som där kvinnan varit här i januari i år och blev mycket förtjust!
Utan att veta att vi varit här och så nöjda även första gången.
Ankan o lammkotletterna suveräna!!!!
Rekommenderas!!!!!
Personalen dessutom initierade!!

Tack Stephan F
Guzyal N, Manager på Arte y Cocina Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Dear Guest,

Tack så mycket för kommentaren.
It was our pleasure to see You again in our restaurant with Yours friends

Best Regards

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt nyårsmeny på Arte y Cocina. Fantastiskt prisvärt och mycket mycket gott. Hela presentationen av maten är en upplevelse i sig. Personalen är otroligt trevliga och ger en fantastisk service. Det här är utan tvekan en av mina favoriter och då inte enbart i Spanien.

1  Tack Thomas S
Luciano2014854, Владелец på Arte y Cocina Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Dear Thomas,

Thank You very much for the fantastic comment!
It was our pleasure to see Your family and Yours friends with us.

Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Perfekt mat och betjäning till bra pris!
Gå på servitörens tips vilket vi gjorde. Några tapas till förrätt följt av lagom stora varmrätter. Allt från pasta till bra kött eller perfekt tillagad fisk! Havsabborren var strålande.

1  Tack Christian N

Dear Christian,

It was our pleasure to see all of You in our retsaurant.
Many Thanks for the comment and looking forward to see You again!

Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Oj vad bra det här var. Onödigt att beskriva ytterligare. Två av tre sa spontant att det var bästa måltiden någonsin! Den tredje nöjde sig med betyget fantastiskt gott. Servicen är uppmärksam och vänlig, och atmosfären är speciell på ett positivt sätt.

1  Tack ITPK
Luciano2014854, Владелец på Arte y Cocina Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2017

Dear Guest,

Thank You very much for the comment
It was our pleasure to serve all of You in our restaurant.

Administration of Arte y Cocina Restaurant

Resenärer som tittade på Arte y Cocina Restaurant tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Arte y Cocina Restaurant? Berätta vad du tyckte!