“Fantastisk pasta”

Rankad som nr 57 av 1 115 Restauranger i Fuengirola
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Vill ni ha god pasta, glöm alla andra ställen och gå hit! Förvånad att det var så lite folk. Jättegod pasta och bra service. Även perfekt för barnen!
Helt toppen om man vill ha god mat bland alla sämre turistställen!

Tack Sofia B

Omdömet skrevs 7 oktober 2016

Vi firade min brors bröllopsmiddag på denna restaurang den 13 Maj för 17 inbjudna vänner.
Denna restaurang har en trevlig och modern stil. Maten var helt suverän, en fantastisk service från den tillmötesgående personalen.
Jag rekommenderar varmt detta ställe.

Tack MKHansson13
Omdömet skrevs 29 augusti 2016

En restaurang med atmosfär och modern stil, trevlig för parmiddagar Vi åt två kötträtter. Maten var inte dum, men tror att det blir pizza nästa gång vi besöker denna restaurang , de såg läckra ut. Vinet utmärkt och service bra, tills vi skulle gå. Tog lång tid att betala, för mycket gäster. Lite dyrare än genomsnittet, men bättre

Tack Yvonne T
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Vi var här två gånger och åt middag (26 och 30 juli 2016), 8 personer. Det smakade bra bägge gångerna. God grappa också, och personalen hade bra minne för vem som beställt vad. Om man nu ska säga något negativt så kunde stressen slå igenom, och vill man ha en riktig Tiramisu så får man gå någon annanstans. Denna bestod endast av grädde.

Tack Göran F
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Vi skulle fira våra vänners bröllopsdag och hittade denna på TripAdvisor utifrån att vi ville äta italienskt. Bra service, mycket på menyn att välja på, generösa portioner till bra priser! Maken och väninnan tyckte det var för mycket vitlök i pastan med biff och svamp, men vi andra var mer än nöjda med pizzorna! Min med seafood var super! Hjälpsam personal ringde taxi åt oss också.

Tack sealfry

Resenärer som tittade på Restaurente Zena 2.0 tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Restaurente Zena 2.0? Berätta vad du tyckte!