“Mysigt”

Rankad som nr 111 av 1 154 Restauranger i Fuengirola
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

En liten mysig restaurang med God mat till vettiga priser. En tvärgata upp från hamnen. Boka gärna i förväg stället är väldigt populärt och blir fort fullt

Tack Hans B

Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Man vart lite orolig när mikron pep varannan minut. Man undrar hur mycket av maten som verkligen är tillagad färsk på beställning. Löksoppan var smaklös och revbenen var torra. Creme brulén var ok. Enda bra var kanske att restaurangen var mysig. Generöst med vin på tre rätters menyn.

Tack manuel g
Omdömet skrevs 11 december 2016

Vid tidigare besök har restaurangen presenterat bra mat men nu misslyckades kocken helt. De marknadsförde lamm stort så vi beställde lammkotletter resp. lamm i ugn men inget var OK. Lamm ska vara rosa och saftigt och vi fick inget av det. Kotletterna var supertunna och överstekta till en läderliknande torr massa som krävde bra tänder. Ugnslammet gick i samma anda, inte ens kniven skar igenom köttet som var trådigt och torrt. Kotletterna åts upp men ugnslammet byttes ut mot ribs som var helt OK men inte minnesvärda.
När vi får in notan så har de debiterat för ugnslammet som kostade mycket mer än de ribs jag åt. När jag klagar så säger servitören att jag ska vara glad eftersom de inte debiterade mig för även ribsen.
Uselt är betyget för vårt sista besök på den restaurangen.

Tack CinaK
Omdömet skrevs 11 februari 2016

Jätte god menu del dia, 3 rätter för 17 euro. Deras vitlöksfrästa räkor är supersmarriga. Både kött och fiskrätterna är jätte goda. Flera goda desserter att välja på.

1  Tack Christina N
Omdömet skrevs 11 april 2015

Mysig kvartersrestaurang med vänligt bemötande. Mycket välkomponerad meny. Har ätit här vid flera tillfällen och alltid varit nöjd.

1  Tack Gunilla H

Resenärer som tittade på Meson El Candil tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Meson El Candil? Berätta vad du tyckte!