“Toppen restaurang!!”
Omdöme om Namaste Fusion

Namaste Fusion
Rankad som nr 3 av 1 075 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi har haft lite otur på våran semester med val av restauranger här i Fuengirola.En kväll går vi in på denna restaurang,vilken fantastisk mat och service.❤️Så kan varmt rekommendera denna restaurang.

Tack Sweden1966

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Vi, fyra personer, fick först bröd med olika heta såser till. Alla beställde olika rätter med specialris vid sidan om. Mycket smakrika och lagom stora portioner. Prisvärt. Lugn miljö. Snabb och vänlig service.

Tack 855riittaa
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Vi åt en otroligt god rätt med gambas och special ris, bästa betyg. Rätt nr 63 på menyn. Lagom hetta. Toppenservice! Så nöjd!

Tack Nettettan
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Bra restaurang med trevliga servitörer. Maten smakade ljuvligt då vi åt marinerad ost till förrätt och därefter Chicken Tikka Masala och Chicken mango till varmrätt. Naanbröd med vitlök och kryddat ris kompletterade perfekt. Kan varmt rekommenderas!

Datum för besöket: januari 2020
Tack lotta_g_58
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Super nice, top service and wonderful food!
Så bra, enkelt val framöver, underbar service och jättegod mat!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack R3867GTtomw

Resenärer som tittade på Namaste Fusion tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Namaste Fusion? Berätta vad du tyckte!