“Otroligt trevligt ställe👍”

Munchies Smokehouse & Bar
Rankad som nr 11 av 1 080 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt trevligt ställepersonalen var otroligt gästvänliga snabb service jag provade hamburgare (mexicano) super god, mannen provade (smoked baby back ribs) å han var lyrisk över köttet till detta beställde vi in hemma gjorda pommesotroligt goda. Hit kommer vi att gå fler gånger.

Tack 382malinr

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Det här kan vara världens bästa burgare. Otroligt bra smak och perfekt tillagade. Våran son som aldrig har ätit upp en hel hamburgare förut slukade hela med god aptit. Personalen var väldigt trevliga och serviceminded.

Tack mathiasskoogh
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Supergod burgare med fantastiska tillbehör! Världsklass! Så nöjda med vårt besök - vi valde veckans burgare; Munchego

Tack 642thereses
Omdömet skrevs 6 februari 2020

Bra personal, underbar burger. Trots lågsäsong var det bra med gäster som liksom jag tycktes njuta av maten och livemusik.

Tack ElisabethL1015
Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Supertrevligt, mysigt ställe med dom godaste hamburgarna vi provat i området med flera goda tillbehör och trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2020
Tack PernillaA76

Resenärer som tittade på Munchies Smokehouse & Bar tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Munchies Smokehouse & Bar? Berätta vad du tyckte!