“Goda revbensspjäll”

Munchies Smokehouse and Bar
Rankad som nr 8 av 1 154 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 12 september 2018

På deras matsedel finns Rib Fiesta med goda pommes och val av två dippsåser Vi brukar dela på den rätten och blir mätta i alla fall 16.90 euro + 1 fl vin för 10 Mums

Tack Ulf W

Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Hela besöket för två personer gick på 18 (!!) euro och då var det enbart lite snacks vi beställde in. Två cola zero, en nachotallrik och en liten korg sötpotatispommes med husets dipp.

Nachotallriken var helt okej, den utav sig för att vara storlek large men i mina ögon var det ingen large.

Sötpotatispommes rekommenderas inte - känns inte friterade. Mjuka pinnar utan smak (smakar ugnsbakade).

I övrigt bra ställen nära stranden.

Tack resefiluren87
Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Vill ge burgarna fem i betyg men tyvärr kändes det som att snacksen och tillbehören var överpris. Vi var två personer som endast delade på en mindre nachotallrik, en sötpotatispommes, dipp och två drickor. Sammanlagt blev det 18 euro. Varnar för sötpotatispommes eftersom de inte är friterade utan ugnsbakade och de smakade mer som vilken rotfrukt i ugn som helst.

Rekommenderar däremot starkt deras burgare.

Tack klassemus
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Vi har varit här förut, är alltid orolig när jag ska tillbaka till ställen som jag uppskattade väldigt mycket gången innan jag var där. Munchies höll måttet för detta. Burgaren var kanon och servicen från alla tjejerna klockren. skön stämning och bra mat, helt enkelt en 5:a!

Tack Bengt_schweden
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Verkligen grym hamburgare här! Mycket avslappnad och mysig miljö. Jättetrevlig personal och hjälpsamma. Bästa hamburgare i Fuengirola!

Tack williambarhe

Resenärer som tittade på Munchies Smokehouse and Bar tittade också på

Fuengirola, Costa del Sol

Besökt Munchies Smokehouse and Bar? Berätta vad du tyckte!