“Utmärkt vistelse Fuengirola”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Stockholm, Sverige
2 omdömen
“Utmärkt vistelse Fuengirola”
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Vi var jätte mycket nöjda med våran vistelse i 2 bedrooms appartment in los Bolichers. Fabian och Gloria var jätte trevliga och hjälpsamma ägarna. Lägenheten var jättefin och ren med allt möjligt. Lägenheten var nära stranden, bara några minuter promenad. Jätte fin och trevlig 7 om gångvägar nära stranden, bra restauranger, barer, kaféer och allt möjligt. Vi var jätte nöjda och glada över vistelsen. Jag rekommenderar den här lägenheten för alla. Det var våran första besök i Fuengirola Costa del sol Spanien.

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 14 2017
Thank you very much for your review, and we are glad that you have had a great time. I hope to see you in the near future.
Kind regards
Fabian
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera