“Trevligt matställe alla dagar ”

Mia's Pizzorante Gourmet
Rankad som nr 39 av 1 117 Restauranger i Fuengirola
Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Bra mat, trevligt bemötande, snabb service och skön atmosfär. Rekommenderas!
God mat och pizza gustosa är en hit!

Tack marizingo
MiasGourmet, Propietario på Mia's Pizzorante Gourmet, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2017

Thank you very much.

Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Vi var alla nöjda med förrätt, huvudrätt och dessert. Väldigt gott till humana priser.
Jättetrevlig personal.
Väl värt ett besök, men boka bord för det är tydligen alltid fullt och kö.

Tack Per Erik H
MiasGourmet, Propietario på Mia's Pizzorante Gourmet, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2017

Thank you for your feedback.

Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Maten var riktigt god! Det fanns massor med mat för både vegetarianer samt för dem som inte äter gluten. Väl lagad och smakrik mat med nytänkande smaker. Dock lite stressad personal, högljutt & plaststolar.

Tack vicnil
MiasGourmet, Propietario på Mia's Pizzorante Gourmet, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Thank you !!

Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Grazie mille! Vilken mat och vilken personal. Här finns allt både en vuxen och barn kan önska. Vi åt en fisk och räk-carpaccio som var makalöst god som förrätt bl.a. Pasta, grillade räkor, pizza i toppklass kryddat med personal som slet som galningar för att vi skulle ha det bra även om de skulle behövt ett par anställda till för att kunnat njuta av sitt jobb och sina gäster som de verkade vilja göra. Boka bord, det behövs och det är det verkligen värt!

Tack MiAlStockholm
MiasGourmet, Propietario på Mia's Pizzorante Gourmet, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017

Thank you for your feedback. We hope see you soon.
Kind regards.

Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang. Vi kom dit precis vid 19 efter att de öppnat igen efter siesta och fick bästa tänkbara service. De bjöd på både oliver, småpizzabitar samt limocello som dessert efter en mycket bra måltid. Åt antipasti i form av buffalomozzarella, tomater och avokado till förrätt (jättegott!!) och mediumgrillade lamracks till huvudrätt! Maten värd 5plus, drinken innan drar ner betyget. Allt som allt rekommenderas det varmt :)

Tack Richadr91
MiasGourmet, Propietario på Mia's Pizzorante Gourmet, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2017

Thank you!

Resenärer som tittade på Mia's Pizzorante Gourmet tittade också på

Besökt Mia's Pizzorante Gourmet? Berätta vad du tyckte!