Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com136 US$
eDreams113 US$
Agoda.com113 US$
Travelocity136 US$
Destinia.com143 US$
Omdömet skrevs 29 januari 2020

Hotellet är bra och ligger bra till, servicen är bra och personalen hjälpsam. Frukosten ok inte mer, kaffemaskinerna fungerar sisådär! Middagarna med flera förrätter att välja på var överlag goda, liksom huvudrätterna där man hade alternativen kött eller fisk, vällagat och gott men lite väl stora portioner. Efterrätterna var många att välja på också helt ok det enda man skulle önskat var att man även fått kaffe till efterrätterna men det gick inte att få utan kaffet fick man intaga i baren

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack AndersL313
Omdömet skrevs 18 april 2019 från mobil enhet

Rent och snyggt hotell med bra restaurang. Man slipper den annars så vanliga varmrättsbuffén. Personalen är fantastiskt trevlig och skapar en varm familjär stämning.
Både restaurangpersonal och bartender är kunniga och har bra servicekänsla. Det enda vi störde oss på var att temperaturen i matsalen och skidförvaringsrummet var på tok för hög.
15 m till både skiduthyrning och backe/skidlift är ett utmärkt läge på skidsemestern.
Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack christianp948
Omdömet skrevs 13 februari 2019

Vi hade ett trevligt rum med balkong och utsikt mot pist och bergen. Rent och fräscht, städning varje dag. Restaurangen erbjöd fyra rätters meny förutom kväll med lokalt tema. Bordsservering förutom dessert som dukades som buffé. Allt vi åt under 7 dagar var utsökt, vällagat och smakfullt. Frukost innehöll allt vi önskade och lite till.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Anders A
Omdömet skrevs 13 februari 2019

Ett hotell med perfekt läge ski in ski out. Restaurangen får högsta betyg, mat som även den mest kräsna kommer att gilla. SPA anläggning som är ett bra tillskott efter en dag i pisten. Det familjeägda hotellet får högsta betyg.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Mats B
Omdömet skrevs 24 mars 2017

Kanon ställe för aen bra skidsemester. Ytterst nära lift,snön finns 15 m utanför dörren och strax brevid liiger skiduthyrning.Snygga rena rum bra förvaring i markplan för skidutrustning.Trevlig och personlig personal. Vi hade halvpension med a la carte på kvällen . 3 rätters med "pic" innan en liten aptitretare samt två val på menyn för varje rätt. Mycket bra mat och varierande. Själv ingen buffe vän. Frukost riklig så man går riktigt mätt ifrån bordet om så vill.
Bästa skidlogi jag har haft.

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack hakanaberg