eDreams
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 11 maj 2021

Har skött hanteringen av babysim otroligt dåligt under denna pandemi. Efter ständiga uppskjut med återsim som enda lösning får man fortfarande ingen återbetalning när man fortfarande inte bör och vill simma när läget i världen fortfarande är oroligt. Är väldigt besviken!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack saratE6037LS
Omdömet skrevs 11 april 2021

Mycket bra mat och fantastiskt bra service, härligt att se fackfolk som verkligen kan sitt yrke, tyvärr en bristvara på allt för många ställen.
Väldigt prisvärt med spa, 3 rätters, och övernattning med frukost.
Kommer mer än gärna hit flera gånger.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 473oliverd
Anna Emrin, Marknadsföring på Stufvenäs Gästgifveri, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2021

Tack för ditt fina omdöme. Vad härligt att läsa att ni uppskattade våra duktiga medarbetare. Det ska jag framföra. VArmt välkommen åter. M v h Anna

Omdömet skrevs 14 mars 2021

Lockad av reklamen om det nya spaet bokade jag ett spa-paket för mig och min sambo. Vill ni höra det goda först? Okej, maten var väldigt bra och servitören rolig och personlig. Hotellet ligger fint och lugnt på landet med flera sköna vandringsleder runtom. Rummet var helt okej, ja.
Men Spa-et, där stora förväntningar lades på var en besvikelse. Vi välkomnades visserligen på ett trevlig sätt och fick en guidad rundtur, men det hade inte behövts för det var lätt överskådligt. Tva bassäng med varmt vatten inne, en ute. Man kunde stå i alla tre men annars inga variationer. Ingen bubbelpool och inte ens det lovade glas bubbel serverades på grund av corona?? Torrbastun var ljummen (inget vatten att hälla på), ångbastun däremot alldeles för varmt. Kallvattenduschen fungerade inte. Och oturligt nog var det fina vilorummet upptaget av ett gäng snygga flickor, men det kan jag ju inte skylla på hotellet.
Tyvärr ingen bra recension av mig, men jag hoppas att den kan hjälpa att bli bättre framöver.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack SonLis
Anna Emrin, Marknadsföring på Stufvenäs Gästgifveri, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2021

Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att er upplevelse av vårt spa inte levde upp till era förväntningar. Vi har ett valt att ha ett stilla spa där man ska kunna känna avkoppling och harmoni. Självklart ska alla saker fungera och bastun ska vara varm. Jag ska självklart prata med spachefen om detta. Tyvärr är vi påverkade av coronarestriktioner som gör att vi inte kans servera bubbel på spa för tillfället. JAg hoppas att ni kommer tillbaka till våren när vår utomhusdel av spa är helt klar så tror jag att ni kanske får en annan upplevelse. Varmt välkomna! M v h Anna

Omdömet skrevs 13 mars 2021

Hela vår vistelse var fantastisk! Från början till slut levererades fantastisk mat och bra service. Spa:et var riktigt unikt med en uppvärmd utepool vilken skapade ett wow för oss. Rekommendera varmt!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack D362VWlouisel

Tack för ert fina omdöme. Vad härligt att ni fick en fantastisk upplevelse hos oss och att ni uppskattade vår nya utomhuspool. Varmt välkomna åter. M v h Anna

Omdömet skrevs 7 november 2020 från mobil enhet

Vi bodde två nätter med trerätters båda kvällarna.
Att få njuta mat o vin med alla sinne och med sakkunnig ledning var höjdpunkterna för dagarna.
Spa var bra, vi hade det för oss själv, mycket covidsäkert, skön avkoppling, väntar med spänning på utedelen.
Rummet var rent, välutrustat med ett helt nytt badrum, väldigt fräscht.
Sammantaget en härlig upplevelse på många plan, återkommer gärna

Datum för vistelsen: november 2020
Tack Uffe_Han

Tack för ert fina omdöme. Vad trevligt att ni hade ett härligt födelsedagsfirande hos oss. Varmt välkomna åter! M v h Anna