Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Tolga Ü

Family vacation

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 3 juni 2023
Från bemötande till avtackning en otrolig upplevelse. Ett hotell som verkligen levererar vad dom lovar och som överträffar förväntningarna. Ett lyxigt familjehotell.
Små detaljer som potta och pall till barnen på rummet var en väldigt trevlig överraskning vid ankomst. Araz och Günel, våra Ela assistants (helt fantastiska) som vi hade daglig kontakt med via whatsapp var väldigt behjälpliga och alltid till hands. Vi bokade massage, middag, de hjälpte även till med att beställa medicin. Det var väldigt smidigt och enkelt. Man kände sig verkligen som en VIP-gäst.
Everland Kids World
Vi hade sett bilder och videos på everland innan vi kom men tänkte att så här bra kan det inte vara. Men det överträffade verkligen förväntningarna. Speciellt de duktiga tjejerna och killarna som jobbade där. Stort tack till Gizem, Ayse, Berfin och Selin som höll koll på barnen och underhöll dom. Det var aktiviteter, dans och lek hela dagen lång.
Maten
Flera restauranger på anläggningen som ingår i all inclusive konceptet. En buffé och flera ala carte-restauranger. Vår favorit var buffé-restaurangen som hade allt vi ville ha. Goda rätter till barnen. Min fru som skulle ha allt ugnsbakat och kokt. Och till mig massa grillat, goda tillbehör och sallader. Efterrätterna var exceptionella! Baklava, chokladkakor, brownies, glass, godis, fräscha frukter, listan är lång.
Rummen
Vi hade ett rum på tredje våningen i huvudbyggnaden med havsutsikt. Samma där, allt var över våra förväntningar. Fint, moderna inredda rum med fantastisk städning.
Poolområde, Strand
Mycket fin pool för vuxna och speciellt barnavdelningen var jättebra. Med ett helt nytt vattenlektorn och en barnpool som kändes säker och en plats där man verkligen kunde slappna av och njuta av att se barnen leka. De stora vattenrutschkanorna utnyttjades flitigt av mig och min 5-åring som har fina minnen av detta. Stranden var toppen och var och varannan timme så kom det en servitör som tog våra beställningar. Barnen njöt av sin nypressade apelsin och vi drack vår nybryggda kaffe.
Datum för vistelsen: maj 2023
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Ela Excellence Resort Belek, Müşteri Hizmetleri / Ön BüroEla Excellence Resort Belek, svarade på det här omdömet
Svarade 3 juni 2023
Kära gäst,

Tack för att du delar dina kommentarer med oss angående den tid du tillbringade på vårt hotell.

Varje gäst vi tar emot på vårt hotell är unik för oss och vi lägger vikt vid att ständigt förbättra vår servicestandard, som vi alltid försöker hålla högsta kvalitet, för att tillfredsställa våra gäster.
Att känna till våra gästers positiva åsikter om våra tjänster, som vi strävar efter att maximera gästernas tillfredsställelse, uppmuntrar oss alltid till nya initiativ.

Tack för dina fina kommentarer, och vi välkomnar dig tillbaka till Ela Excellence Resort Belek. Vi hoppas att se dig också.

Vänliga hälsningar,
    1 487 kr
4.7 km från Ela Excellence Resort Belek
Visa fler hotell i Belek
Omdömet skrevs 9 april 2023

Kids club är något utöver det vanliga med fantastisk personal, interaktiva aktiviteter, legorum, pyssel, rörelselekar och mycket, mycket mer.

Hotellet och dess omgivningar är rena och fräscha. Personalen är väldigt hjälpsamma och servicen är på topp. Mycket god mat och fina stränder.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack Ellinor W
Ela Excellence Resort Belek, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Ela Excellence Resort Belek, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2023

Kära gäst,

Tack för din recension av Ela Excellence Resort Belek. Vi är glada att du njöt av din semester hos oss och tog dig tid att skriva en recension om oss. Det är sådana här svar som driver oss att ytterligare förbättra faciliteterna och upplevelserna för våra gäster.
Vi ser fram emot din nästa vistelse hos oss.

Vänliga hälsningar,
Ela Exellence Resort Belek

Omdömet skrevs 22 juni 2019

Ett mycket fint hotell med vackra gröna omgivningar. Underhållningen på kvällen håller hög nivå. Maten var supergod och kafeterian vid poolen hade alldeles för god glass och för många härliga efterrätter. Efter det kan man träna vid olika träningsstationer eller bara köra lite yoga. Barnen hade inte en ledig minut eftersom den fylldes med alla sorters aktiviteter.servicen höll bästa nivå, vad gäller städningen, till servering till underhållning. Bokar snart min nästa resa tillbaka till detta hotell.

Tack Hanna I
Ela Quality Res... B, Konuk İlişkileri Müdürü på Ela Excellence Resort Belek, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2019

Dear Guest Hanna I,

Thank you so much for your review and wonderful feedback.

It is so nice to hear that you had a good time in our hotel and you could enjoy your stay.

We wish you all the best and hope to see you again

Best regards,

Your Ela Quality Resort Family

Omdömet skrevs 22 juni 2019

Vi har varit på Ela Quality Resort i Belek. kan verkligen rekommendera detta hotell. Det finns så mycket att göra för alla åldrar. aktiviteterna för barnen avlöser varandra. Vi hade med oss 4 barn i åldrarna 1-7, och alla hade roligt och njöt. kidz club har öppet mellan 9-23, så det finns mer än tillräckligt med tid för barn att spendera där. Dem har olika stationer där barn får prova på att göra glass, agera brandmän, ambulanspersonal och så mycket mer. deras kvällsshower håller hög klass. rummet var bekvämt för oss alla. Vi hade ett duplex family room som är 2-våningar. rekommenderar varmt detta hotell och vi kommer säkert att återvända. mer än nöjda 👍

Tack Bashir G

Dear Guest Bashir G,

Thank you so much for your review and wonderful feedback.

We wish you all the best and hope to see you again

Best regards,

Your Ela Quality Resort Family

Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Hotellet är fint och rent. Vi är nöjda från Munise hanim, vilken tar hand om gäster i hotellet. Hon är verkligen snäll och omtänksam. Restauranter i hotellet mycket rena och erbjuder gott mat och goda dryck.

Tack 556vusalaa
Ela Quality Res... B, Konuk İlişkileri Müdürü på Ela Excellence Resort Belek, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019

Dear Guest 556vusalaa,

Thank you for taking your precious time and writing a review about your experience. We are immensely happy that our team was able to make your vacation full of peace and carefree. We always do our best to provide the most comfortable conditions for a family holiday and there is nothing more pleasant for us than reading the laudable words of our guests. It was a big honor for us to welcome you at Ela Quality Resort Belek, and we already look forward to our next meeting with you.

Kind Regards
Ela Quality Resort Belek

Omdömet skrevs 22 juni 2015 från mobil enhet

Underbart semesterhotel perfekt för alla som bara vill sola, bada och njuta. Enorma bassänger, lugn sandstrand och mycket fin badbrygga. Väldigt stort vackert, grönt och uppväxt hotellområde med gräsplaner, joggingvägar och yogakulle. Vi har varit på ett 20-tal olika charterhotell på Kanarieöarna och Turkiet. Det här är ett av de absolut bästa. Här finns absolut allt man kan önska sig. Familjen bor högst upp i ett perfekt duplexrum i etage med balkong och magnifik havsutsikt.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack Andreas A
ElaResort, Leiter Gästebetreuung på Ela Excellence Resort Belek, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2015

Dear Andreas,

thank you for your feedback on tripadvisor. Your honest opinion is very important for us.

We are very happy that you could enjoy your stay at our hotel.

We are looking forward to welcoming you back soon and send you the best greeting from the whole Ela Quality Family.

Kind regards,

Your Guest Relations Team