Omdömet skrevs 4 september 2016

Vi besökte detta hotell i början av Augusti månad med familjen (15 nätter). Väldigt stort och fint hotell där det finns mycket och sysselsätta sig med. När vi anlände till hotellet uppmärksammades vi inte ens överhuvudtaget utav personalen i receptionen utan vi var tvungna att visa oss och markera att vi skulle checka in.. "Välkomnandet" var dåligt.. Redan vid första dagen efter incheckning hade vi problem med kraftig röklukt i ett av våra rum, trots rökförbud inne på rummen. Vi uppmärksammade problemet för personalen i receptionen som inte tog tag i problemet direkt utan de skickade upp någon som sprayade rengöringsmedel på rummet för att få bort lukten. Varje kväll när vi kom tillbaks till rummet så kände vi den kraftiga röklukten som satt sig på våra kläder. Ännu en gång meddelades personalen i receptionen som inte löste problemet utan ryckte på axlarna i princip trots att vi bad om att få byta rum. Barnen mådde väldigt illa pga detta dem tre första nätterna. Den fjärde dagen började personalen i receptionen bli irriterade när vi påpekade vårt problem vilket är skit dåligt. Nu började dem istället säga "kom tillbaks imorgon då era grannar flyttar ut det kan vara dem som röker". Till sist löste problemet av sig själv då grannarna checkade ut. Men jag hade gärna velat sätt att problemet löst direkt och att personalen i receptionen generellt sätt hade mer gäst vänlighet.

NACKDELAR:
* Personalen i receptionen var alltid upptagna med något och surfade jämt på datorerna. Du kunde prata med dem utan att dem ens kollade upp på dig.
* Väldigt dåligt internet inne på rummen samt på övriga utrymmen i hotellet. Hade man tur så hade man bra täckning vid receptionen.
* Av de 15 nätter vi var där, varje gång vi beställde dryck i matsalen utan is fick vi våra drickor med is trots att servitören nickat och återupprepat vår beställning. MAJORITETEN AV SERVITÖRERNA PRATADE INTE ENGELSKA VILKET ÄR SKAM DÅ ENGELSKA ÄR ETT INTERNATIONELLT SPRÅK.
* Tog alldeles för långt tid att få dryck vid beställning. Ibland hann man till och med äta upp maten.
* Fanns inte så många rutschkanor för barn.

FÖRDELAR:
* Maten var det allra bästa helt klar!!! Det fanns väldigt stort utbud o välja bland.
* Gymmet var helt godkänt inte det bästa dock.
* Hotellrummen var väldigt stora, fina och fräscha. Teven var gömd bakom spegeln vilket barnen tyckte var roligt.
* Underhållningen på kvällen var super för barnen.
* Bra med internet som nådde hela vägen till stranden trots att det var dålig täckning.
* Fanns mycket o sysselsätta sig med alltifrån pingis till minigolf.
* Precis utanför hotellet går det bussar till Antalya big old town som är ett måste att besöka. Man var borta en hel dag och shoppade samt turistade i en stor och trevlig stad.
* HOTELLETS BÄSTA SERVITÖR VAR HELT KLART HASAN USLU SOM ALLTID VAR GLAD OCH SKÄMTADE. VÄLDIGT DUKTIG, NOGGRAN OCH FRAMÅTDRIVEN. BORDE FINNAS FLER SERVITÖRER SOM HAR HANS POSITIVA EGENSKAPER.
* Kul att det fanns vattensporter man kunder pröva på alltifrån jetski till para sailing. Dock skiljde sig priserna bland alla hotell ute på stranden upptäckte vi.
* Bra städning på rummen samt vid stranden.

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack Abbe_223
Limakatlantis, Guest Relations Manager på Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 6 december 2016

Dear Abbe_223,

Thank you for your comprehensive review. We are glad that your overall experience was positive and very sorry for some negative points.
We take notice of your comments with regard to the service you experienced and will raise your concerns with the departments involved. We are always keen to improve.
We hope to have the opportunity to host you again in the future.

Yours faithfully,
Limak Atlantis Hotel Management

Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Var i slutet av juli 16 10 nätter och gästade Atlantis med familjen 2 döttrar 2 och 6 år + frun, barnen älskade allt havet och polerna. Har vart på många al inklusive hotell men det här var nog än av dem bättre vi vart på. Var bra på alla sätt maten och personalen va i världsklass, extra tack till Yasin receptions ansvarige.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack sulle09
Limakatlantis, Guest Relations Manager på Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2016

Dear sulle09,
We are pleased that you enjoyed your holiday with us and look forward to seeing you again.
Best regards,
Maria Unutkanlar
Guest Relation Manager

Omdömet skrevs 14 maj 2015 från mobil enhet

Vi var där 2009 men det gick inte o välja. Helt ok all inklusive hotell med egen stor pool o nära till havet. Bra service o mycket olika mat o välja på. Skönt för barnen vi hade med oss med olika nivåer i poolen o vattenland. Rena o fräscha rum med sköna sängar. Belek är en mysig lite stad o närheten till flygplatsen, tar en halvtimme med transport

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Camilla L
Limakatlantis, Guest Relations Manager på Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2015

Dear Camilla L,

Thank you very much for your review and we hope you will choose our hotel for your holiday again.

Best regards,
Maria Unutkanlar
Guest Relation Manager

Omdömet skrevs 30 juni 2014

Just hemkommen från en veckas vistelse på Limak Atlantis. Vilket hotell! Vi anlände mitt i natten och blev mottagna i receptionen av Hamza som tillsammans med övrig personal gjorde allt under hela vistelsen för att vi skulle ha det så bra som möjligt. Vi hade i förväg skrivit till hotellet för att vi ville ha två dubbelrum bredvid varandra och då detta inte gick att lösa blev vi uppgraderade till en tvåvåningsvit! Vilket otroligt rum!
Hotellområdet är stort med många olika alternativ vad gäller sol eller skugga, lugnt eller mer " håll i gång" vid poolerna... Badhandukar finns på rummet och kan bytas ut en gång om dagen vid poolen.
Finns olika restauranger att välja mellan och även flera olika a la carte ( mot avgift). Maten är väldigt bra med ett stort utbud...rent och fräscht !
Flera olika barer där det mesta ingår! ( förutom någon enstaka ölsort tror jag?)
Alla i personalen gör verkligen sitt bästa för att göra din semester till en oförglömlig vistelse.
Vi stortrivdes och kan verkligen rekommendera detta hotell! Skulle absolut kunna åka tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2014
1  Tack Terese B
Omdömet skrevs 15 november 2013

Underbar semester med fantastiskt hotell, sol o bad och härlig personal
Kan varmt rekommendera detta stället, vi kommer gärna igen.
Vi fick jätte bra sevice och rummen var jätte fina, rena och snygga.
Underbar underhållning båda på dagarna och kvällarna,
Halloween firandet var konon

Datum för vistelsen: oktober 2013