• Frukost ingår
bedfinder
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 238 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 663 US$/natt.

2 364 US$
2 270 US$
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Fantastiskt på många sätt:

Maten Super!
Renlighet Super! Både ute och inne!
Miljöer utomhus Super! Bryggan - super!
Önskas - tillgång till vattenflaskor på Bryggan!
Inomhus finns ett SPA - Superklass!
Luktar gott överallt!

Vårt rum(längst ner) var litet - väljer rum högre upp nästa gång!

Trevlig personal överallt!

- tog lång tid att få dryck till maten

Golfbanorna - super!

Återkommer gärna!

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack lisasresor
Mustafa S, CRM Manager på Gloria Verde Resort, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2017

Dear Guest,

Many thanks for your review and choosing our hotel. We are delighted to know that you had a great time at the hotel. Your comment about the service during dinner has been forwarded to our Managment.
We look forward to welcoming you back soon.

Best Regards,

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Spenderade en vecka på denna trevliga resort tillsammans med golfvänner. Vi upplevde Gloria Verde som väldigt tillmötesgående vad gäller service, aktivitetsutbud samt ett rikt matutbud. Resorten var relativt lugn med låg beläggning vilket gav oss gott om plats kring pool, på bryggan och i restaurangerna. Rekommenderas om man vill fokusera på golf, sol o bad samt avkoppling.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Anders57
Mustafa S, CRM Manager på Gloria Verde Resort, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2017

Dear Guest,

Thank you for your review.
We were pleased to read that you enjoyed your time with us and that you had the opportunity to discover our culinary offerings and golf facilities!
We are looking forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Omdömet skrevs 23 juli 2016

Varit på detta hotell varje år i 6 år, och jag kan verkligen rekommendera detta paradis. Suverän service, trevlig personal alltid hjälpsam och jag känner mig alltid välkommen dit. Underbar miljö och avstressande.

• Bodde här: juli 2016, reste ensam
Tack lenastenberg55
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 mars 2016

Jag är nu hemma efter min 13:e vistelse på Gloria Verde resort, jag älskar detta hotell och har verkligen hittat min oas för att ladda batterierna. Det känns som att komma till sitt andra hem och personalen och servisen är helt enorm. Extra till Elif Özcan och Murathan i receptionen, det är aldrig problem. Jag rekommenderar detta hotell...

2  Tack lenastenberg55
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 20 november 2015

Väldigt trevligt ställe. Fina rum med balkong. Maten fantastisk, allmänna restaurangen har riktigt bra service, fantastiskt utbud. Finns även 2 lite finare ala carte restauranger, samt 2 pool restauranger. Personalen trevlig. Tråkigt nog inte superbra på engelska, mer personal som pratar ryska vilket försvårade för barnen.

• Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack vattenlilje