“Super charmig restaurang ”

Vincent's Restaurant
Rankad som nr 3 av 75 Restauranger i Candidasa
Bra för: Barhäng, Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 februari 2019 från mobil enhet

Med otroligt god mat, prisvärd mat & kanon bra service! Rekommenderar er starkt att ta er dit om ni besöker Candidasa! Gillar ni vegitarisk mat så rekommenderar jag er att ta Halloumin & gillar ni kött så var lammet kanon gott & mört.

Datum för besöket: februari 2019
Tack marielD4006WT

Omdömet skrevs 18 november 2018

Vincents är inte riktigt det vanligaste när det gäller asiatisk touch, utan här kan du få mycket annan mat också. Riktigt bra, trevlig service och deras innergård såg väldigt inbjudande ut.

Datum för besöket: juli 2018
Tack aswedetravels
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Ett OK ställe för den som vill vara säker. Inte vår smak då det är för turist influerat gällande smakerna.

Datum för besöket: december 2017
Tack torbj_rnk378
Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Maten var fantastiskt fin, trevligt upplägg och välsmakande. Åt där 2 ggr, kostar lite mer än medel. Dock väl värt ett besök, det som drog ner från en 5a var att viss personal inte var särskilt serviceminded. Så mat 5 personal 3,5

Datum för besöket: februari 2017
Tack Mattias E
Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Maten var helt fantastisk men servicen fanns mer att önska! Vi var där två gånger under vår 4 dagar i Candidasa! Vi var väldigt nöjd med maten men servicen var inte så bra! Många servitörer men de gjorde allt annat än att plocka av borden! Maten och kockarna var de som höjde betyget! Åt getost som förrätt båda gångerna och den var så oerhörd god!!

Datum för besöket: februari 2017
Tack 273malins

Resenärer som tittade på Vincent's Restaurant tittade också på

Candidasa, Karangasem

Besökt Vincent's Restaurant? Berätta vad du tyckte!