Omdömet skrevs 30 mars 2015

Jag och min pojkvän bodde tre nätter på Bonne Esperance och trivdes fantastiskt bra!
Personalen var otroligt hjälpsamma med bokningar av vinprovningar, restauranger och utflykter. Boendet var väldigt charmigt. Jag älskade trädgården och innergården med den lilla poolen! Frukosten var god och serverades både inne och utomhus på verandan.

Vi kommer definitivt åka tillbaka till Stellenbosch och då bor vi på Bonne Esperance igen!

• Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack Lispetagh
Omdömet skrevs 13 januari 2015

Genuint och mysigt gästhus med härlig atmosfär, fina rum, fin trädgård med pool och bra sittplatser, god och lagom stor frukost, nära till stadens resturanger och centrum. Trevlig och hjälpsam personal.

• Bodde här: december 2014, reste med familjen
Tack katarina_tofterang
Omdömet skrevs 25 november 2014

Ett trivsamt och ombonat guesthouse med ett suveränt läge. Nära till restauranger. Härlig trädgård, mysigt rum på bottenvåningen med bekväma sängar och stort klädskåp! Eftersom det är ett gammalt hus med trägolv, hördes det när gäster på rummet ovanför oss kom sent hem. Men det gick att leva med. Bra frukost med trevlig betjäning. Receptionsflickan var hjälpsam att boka såväl vintur som bord på Big Easy. Bra parkering.Hit åker vi gärna igen.

• Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack Berra44
Omdömet skrevs 19 februari 2014

Mycket bra läge med gångavstånd till restaurangerna inne i Stellenbosch. Fin, prunkande trädgård och en liten pool. Tyvärr extremt små/smala sängar. Vi fick hjälp av receptionisten att boka en "winehopper" men det gjordes inte med en glad min! Frukosten var ok, varken fantastisk eller dålig.

• Bodde här: februari 2014, reste som ett par
Tack AnnRun
Omdömet skrevs 9 februari 2014

Vi bodde två nätter i ett stort vackert vindsrum på detta underbara lilla B&B i Stellenbosch.
Huset är som är som en liten viktoriansk karamell med snickarglädje, vacker tidstypisk intredning och en underbar trädgård.
Bra läge, god riklig frukost som kan avnjutas ute på den vackra verandan med utsikt över trädgården. På innergården finns en liten pool som svalkade i den 35-gradiga värmen.
Trevlig hjälpsam personal!
Bättre standard än de tre stjärnor det är rankat som tyckte vi.

• Bodde här: januari 2014, reste som ett par
Tack Annelie2014