Eendracht Hotel(Stellenbosch)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 83 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 174 US$/natt.

The Stellenbosch Hotel(Stellenbosch)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Devonvale Golf & Wine Estate(Stellenbosch)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Asara Wine Estate & Hotel(Stellenbosch)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Devon Valley Hotel(Stellenbosch)
Agoda.com
Hunneyball House(Stellenbosch)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 113 US$/natt.

Orbitz.com
  • Fri parkering
Cultivar Guest Lodge(Stellenbosch)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Omdömet skrevs 12 februari 2016

Ett härligt hotell, mitt i centrala Stellenbosch, mötesglad personal.
Städpesonalen kanske inte dom bästa. Det var ibland knepigt att efter en dag med golf eller bara 35 grader, att få fräscha handdukar.
Frukosten var efter svenska/spanska förhållanden ganska pover. Inga överraskningar.
Hotellet ligger mitt i staden och man har allt inom en kort radie.
Stan ett otroligt minnesmärke efter svunnen tid och alla hus i centrala staden är minnesmärkta.
Ett fornminne över en gången tid, på gott och på ont.
En fantastisk mängd med vingårdar att besöka, Ernie Els's gård var väl speciell. Vi kommer gärna tillbaka.
Tack Stellenbosch

Tips för att välja rum: Ta gärna ett rum med en liten balkong.
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Elisabeth J
Omdömet skrevs 4 februari 2016

Här hittar man fantastisk personal, bra rum med sköna sängar, en bra resturang ,garage för bilen och en liten underbar gård med pool. Hotellet ligger på Church Street mitt i stan, nära till allt.
Vi hittar tillbaka hit varje år.

Tips för att välja rum: Ej markplan mot gatan.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack kjell101
Elanie F, General Manager på Oude Werf Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2016

Thank you for your review. We do so love to hear from our regular guests and are thrilled that you continue to visit each year. We look forward to hosting you again on your next visit to Stellenbosch.

Omdömet skrevs 6 januari 2016

Helt fantastiskt hotell med superläge mitt i Stellenbosch! Fantastiskt stora rum med balkonger och sköna sängar. Mycket bra frukost serveras! Finns garage om du kommer med bil. Läget är suveränt med närhet till allt!

• Bodde här: december 2015, reste med vänner
Tack Ulf-Stockholm
Omdömet skrevs 12 april 2015 från mobil enhet

Trevligt centralt Hotel med mysiga rum och bekväma sängar. Frukosten är väldigt bra med stort buffé utbud och även möjlighet till A'la Carte beställning. Personalen är väldigt trevlig och uppmärksam. Enda negativa var att hotellet var under reperation och hantverkare överallt som målade. Men det gör det ju bara bättre i framtiden. För jag åker garanterat tillbaka.

Bodde här: mars 2015, reste i arbetet
Tack svenichel
Omdömet skrevs 26 februari 2015

Ett litet hotell som ligger mycket bra centralt placerat på The Church street. Många härliga små restuaranger på gångavstånd. Trevlig personal, stora rum, härlig uteservering där man både kan äta sin frukost och äta middag. Fin innergård med liten pool och flera solstolar som man kan använda både i sol och skugga. Parkeringsgarage finns till hotellet. Rent och snyggt.

• Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
Tack Kicki G